Jeg var demonen inne på Paradise Hotel

Hei dere!

Nå ventet jeg faktisk til dagen etter med å skrive et innlegg om gårsdagens episode, så håper jeg ikke får kjeft om at jeg spoiler nå.

Ja, da var det kommet frem at jeg var demonen inne på hotellet. Jeg er veldig stolt av meg selv som klarte dette oppdraget, for det var dødsvanskelig. Jeg skulle merke fire personer, og i tillegg komme unna med det. Jeg var konstant redd for at noen skulle avsløre meg, men heldigvis skjedde ikke det.

Det var absolutt ikke gøy å skulle så og si sende hjem fire av mine nærmeste der inne, men skulle jeg klare oppdraget var det det som måtte til. Den ene kvelden da jeg merket Petter knakk jeg helt sammen da jeg var på sync. Jeg gråt og gråt, og hadde helt sinnsykt dårlig samvittighet. I tillegg var det jo absolutt ikke de jeg ville sende hjem. Det var helt andre mennesker inne på hotellet jeg gjerne skulle hatt ut, men hadde jeg sendt ut Andrea og Morten for eksempel hadde folk skjønt at det var meg.

Først ble jeg utrolig glad for at jeg endelig fikk litt makt inne på det hotellet, men for hver dag som gikk fikk jeg dårligere og dårligere samvittighet. Jeg elsket å ha Andrè, Teele, Henote og Petter inne på hotellet, jeg hadde det så gøy med de alle og når de plutselig forsvinner en etter en var det ikke like gøy på hotellet. Selvom det var min skyld..

Jeg kunne ikke gjort noe annerledes for å klare oppdraget, og jeg håper alle skjønner det- inkludert de jeg merket. Jeg er lei meg for at det ble sånn, og det var helt forferdelig å skulle innrømme at det var meg. Spesielt når jeg så hvor skuffet Henote ble og jeg ble skikkelig lei meg når jeg så episoden.

Uansett er jeg stolt av meg selv som klarte det, og jeg synes selv jeg spilte bra den uken. Endelig fikk jeg vise at jeg kun ikke er dum og blond som mange kanskje har trodd? Jeg forventer også en rolle i Skam. Neida, hehe!

37 kommentarer
    1. Det var bra spilt, og fikk inntrykk av at Henote og André ikke blei sinte på deg, og det virka som Henote forstod avgjørelsen din. Du gjorde det du måtte for å overleve. Dritbra.

    2. Om de ikke skjønner det, så sier det mer om dem. Det nærmet seg finaleuke, og da kan man ikke tenke vennskap. Du måtte tenke på deg selv og sånn er det.
      Synes det du gjorde var utrolig rått og du var skikkelig smart!

    3. Jeg har fulgt med og jeg trodde det var alle andre enn deg, haha. Jeg trodde det var Kevin eller Andrea. Utrolig bra spilt 🙂

    4. Du er årets klare favoritt og uten tvil min favoritt! Endelig ei oppegående, smart og god jente! Skulle helst sett til at du kastet ut Andrea – lyser sjalusi og usikkerhet fra hele jenta. Jeg heier på deg og håper at du vinner hele greia 🙂

    5. Du var superflink til å holde det hemmelig. Jeg hadde ingen anelse om at det var deg som var demonen. Jeg tenkte det kunne være alle andre som ikke var sendt ut, men ikke deg. Det er noe av det beste skuespillet jeg har sett. Jeg er helt enig med at du burde få en Oscar for det😂🏆

    6. Dritt bra spilt! Det er ingenting å bli sur på. Mange hadde gjort det samme, men ikke helt turt. Dette var en morsom episode takket være deg!

    7. Jeg er så stor fan av deg , digger deg så mye ! 😍 Elsket spillet ditt , du er bare helt rå ! 💗💗

    8. Å klare å ”spille” inne på hotellet er ikke ensbetydende med at en er en smart person…. Er også veldig tydelig gjennom dine blogginnlegg at du har null refleksjonsevne.

    9. Jeg synes det var sykt bra spilt!! Dessuten så er det jo faktisk “bare” paradise, så at enkelte blir sur synes jeg er litt teit…

    10. Kjønner at du spillte sann som du gjorde jeg ble veldig imponert. Men ble sur når aleks måtte dra i bakvendt land uka

    11. Apsolutt INGEN har noen grunn til å bli sur for måten du spilte på. Uansett om du hadde sendt ut din besteveninne liksom, fordi hadde du gjort det åpnbart hadde du jo sett deg selv i fare. Kan jo ikke ofre seg selv for en venn. Henote hadde ingen grunn til å bli sur, håper hun fårstår valget ditt bedre når hun får tenkt seg litt om. Drit bra spilt! Du er tross alt i slutten av spillet, selvfølgelig må du gjøre risky valg, og sette deg selv først! Drit bra spilt!

    12. Jeg var såååå sikker på at det var Isabell at jeg nesten var litt sur på både produksjonen og deltakerene som ikke skjønte the obvious. Og så var det deg! Du imponerer :).

    13. Jeg synes du er skikkelig kul! Den beste på PH! 😊 Veldig pen uten sminke og veldig jordnær, tøff og oppegående. Jeg heier virkelig på deg og ønsker deg alt godt. Håper du ler av alle patetiske tapere som prøver å trykke deg ned. Klem fra jente på 35 (med høyere utdanning) 😊

    14. Du var superflink! Og jeg håper de du merket nå i ettertid skjønner at det var sånn du måtte spille. Det sier ingenting om deg som person 🙂 du er helt sikkert en lojal og god venninne fordet, Paradise Hotell er jo et spill. Jeg heier på deg, og håper litt at Aleksander kommer inn så dere kan vinne sammen, selvom jeg egentlig syns en av de andre gutta fortjener mer å vinne sånn spillmessig, hihi. Jeg har forresten heller aldri tenkt at du er dum og blond, du har heller fremstått som en oppegående jente fra starten av. Ha en fin kveld videre, gleder meg til å begynne å se ukens siste episode på nett nå om 20 minutter. Gratulerer med semifinaleplass!

    15. Skikkelig imponerende! Endelig noen som spiller denne sesongen! Høydepunkt til denne sesongen! 🙂 velfortjent plass i finalen!

    16. Du er en blanding av veldig vakker og utrolig søt. På et helt annet nivå enn de andre deltakerne. Tror du kunne blitt modell, sånn på skikkelig. Du og Isabelle utfyller hverandre, og løfter hverandre opp – synes det er så fint. Dere er begge fine. Helst uten sminke selvsagt. Håper du vinner!!

    17. Jeg digger deg på PH ! Du er ei drit kul jente og håper du vinner hele driten!
      Håper vi kan møtes en dag , savner deg

    18. Jeg mistenkte deg etter den første, så visste jeg at det var deg etter at den andre personen røk. Kun når trøndern røk at jeg ble litt usikker igjen.

    19. Noe av det beste spillet noen gang! Jeg var sikker på at det var Morten!
      Så ble greit i sjokk når det var deg.
      Bra gjort!!
      Så klart blir de som er involvert lei seg, men det er et spill, og sånn må gjøres når det er så nærme finaleuke.
      Spent på neste uke!

    20. Jeg må si jeg ble VELDIG imponert! Hadde absolutt ingen anelse om at det var deg, jeg trodde faktisk det var Isabelle. Man kunne se på måten du “stakk” dukkene på at det var en jente, men ikke i min villeste fantasi trodde jeg at det kunne være deg. I tillegg spilte du utrolig bra når de røk og så virkelig sjokkert ut. Bra spilt, Martine! Der viste du virkelig at du fortjente en plass i finalen xx

    21. Dem va bare dum som trodde d va Morten. Morten e mye smartere.
      Smartere en deg
      Bra spill?
      Wtf
      (Koffer slette du ‘hat kommentara’?)

    22. Kjære Martine <3
      Først og fremst; Så utrolig vakker du er! Jeg synes du virkelig har vært med på å gi programmet karakter i år ,og jeg beundrer selvtilliten din og måten du håndterer alt på med hevet hode. Du er vakker, sterk og jeg digger deg!
      Vanvittig bra spilt :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg