Spennende prosjekter på gang

Heei dere!

I dag har jeg virkelig fått nyte sommerværet. Isabelle og jeg dro tidlig inn til byen for vi skulle nemlig i et møte. Møtet handlet om noe veldig spennende, og jeg gleder meg masse til jeg kan fortelle dere. Det er utrolig morsomt for både Isabelle og meg, men også dere!

Etter det første møtet dro vi på møte nummer to for dagen. Vi skal begynne å samarbeide med en fyr som skal filme noen videoer til oss på youtube. Woho! Vi synes det er utrolig morsomt å lage videoer til dere, men vi er veldig dårlig på redigering og filming. Så nå skal vi få hjelp av en som virkelig kan det her, og det kommer til å bli så bra!

Nå skal jeg på Bruno Mars konsert med noen venninner, så nå må jeg komme i gang med sminken.

Vi blogges senere!

19 kommentarer

Siste innlegg