Jeg savner han allerede + jeg skal ta sprøyte

Heei!

Nå har jeg akkurat landet i Oslo og venter på at Isabelle skal hente meg. Jeg ville egentlig ikke hjem fra Bergen, og jeg kunne vært der mye lenger. Jeg savner Aleksander allerede, men det blir nok ikke lenge til jeg ser han. Jeg savner han så fort jeg drar fra han, og jeg blir skikkelig trist når jeg vet at jeg ikke skal se han på noen dager.

Grunnen til at jeg måtte hjem i dag er fordi jeg skal ta sprøyte nummer to for livmorshalskreft i dag. Jeg gruer meg veldig i og med at jeg har sprøyteskrekk, og jeg vet jeg kommer til å besvime. Men sprøyten må jeg ta uansett, for det er utrolig viktig og jeg synes hverfall nå som veldig mange har muligheten til å ta den gratis burde gjøre det.

Vi blogges mer senere!

24 kommentarer
    1. Kan du være så snill å svare på dette. Har veldig lyst til å ta den sprøyten. Men da jeg tok svineinfluensa sprøyten ble jeg så øm i armen i 48 timer, var helt forferdelig vondt og ingen kunne være anig meg. Har hørt at det er det samme med denne sprøyten?

    2. Veldig bra du tar sprøyten. Er selv ikke glad i sprøyter, men føler det er viktig å ta den vaksinen. Skal ta tredje dose i juni, så snart ferdig

    3. dere er skikkelig søte sammen, ikke misforstå.. Men plis ikke bli som Isabel, hun gjorde ikke annet enn å blogge om Pierre eller forholdet deres, blir veldig kjedelig i lengden. I tillegg er det ikke lurt å dele så mye om privatlivet sitt, sånn in case det blir slutt osv:)

    4. Jeg går i 7. Og har tatt alle HPV vaksinene alle jentene har tatt den bortsett fra hun som holdte på å dø

    5. Hvorfor kaller du Sofie for en av dine nærmeste når du sender henne hjem? Da burde dere jo ha spilt sammen!

    6. Å herre fred, jeg tar IKKE vaksiner, “viktig” eller ei. Noo thanxx. Har skikkelig traumer etter å blitt stukket feil når jeg var liten og hele armen ble blå

    7. Hei Martine i går tok jeg min tredje og siste livmorhalskreft sprøyte men jeg er veldig redd før sprøyter men det fikk heldigvis veldig bra❤ Håper det går bra med deg og.

    8. Jeg går i 7klasse å har allerede tatt den tre ganger å jeg har gruet meg hele tiden fordi de andre har sagt at den er så skummel men når jeg har gjort det så går det bra. Det eneste jeg syns er vondt er den veska men den er ikke veldig vond heller kunne liksom tatt en til å det skal jeg i 10 klasse å mange sier den er verre men jeg bare gleder meg nå faktisk. Å jeg håper deg å Alex er sammen for alltid dere er sykt goals sammen. ❤️

    9. Du tar ikke sprøyte for livmorhalskreft for da har du livmorhalskreft og det ville vært forferdelig. Du tar den mot livmorhalskreft eller rettere sagt HPV-virus som kan gi livmorhalskreft 🙂

    10. Du Susanne, Martine er ikke noen medisinsk person og kan nesten ikke svare deg på det. Slike spørsmål burde du stille en lege. Men yes av erfaring vet jeg at man kan bli stiv i armen av vaksine. Ingen vaksiner som er tillat i Norge er farlige, så lenge du ikke er allergisk (det er sjeldent det, og da vet du det).

    11. Hva er det lengste du og Aleksander har vært borte fra hverandre ETTER at begge kom hjem fra innspillingen i Mexico?

    12. Hei Martine.
      Du vet at du kan ta vaksine alle steder de setter vaksiner i Norge? Du må ikke gjøre det samme plass som du tok dose 1 🙂

    13. Jeg skal IKKE ta den sprøyten. Den er ikke ferdigtestet, og det er en mulighet for at den faktisk gir HPV.
      Se på polio-vaksinen.. (ikke at polio er det samme) men Polio var så og si utryddet før de begynte å gi sprøyter mot det og plutselig blusset det opp igjen. Folk har fått hjernehinnebetennelse av hjernhinnebetennelse-sprøyte, noen folk fikk svineinfluensa av sprøyta de lagde mot svineinfluensa, samme med fugleinfluensa. Fuck “nye” trendsprøyter som ikke er testet over laaaaaang tid. Jeg sier ikke at man skal være helt anti-vaksiner, da noen sprøyter faktisk er livreddende. Men man skal være forsiktig med hva man sier ja til ass…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg