Flytte til Bergen?

Hei dere!

Nå som jeg har vært i Bergen et par ganger liker jeg meg bare bedre og bedre her. Jeg synes byen er utrolig koselig og fin. I tillegg synes jeg selve byen er koseligere enn Oslo, i Oslo er det jo så og si bare bygging på hvert hjørne. Jeg synes også byen virker litt roligere enn Oslo, og jeg synes det er så deilig å være her. 


Jeg får spørsmål ofte om jeg kunne tenkt meg å flytte hit og svaret er ja, men jeg tror ikke det kommer til å skje. Jeg tror jeg kommer til å savne Oslo med en gang, og ikke minst vennene mine og familien min. Akkurat nå er det greit å dra hit en gang i blant, for jeg trives utrolig godt her. Det eneste negative med Bergen er at det regner så mye her, og det er nok en av hovedgrunnene til at jeg ikke vil flytte hit for øyeblikket. Om jeg skulle flyttet fra Oslo akkurat nå hadde det nok blitt til et annet land. 


Jeg liker hvertfall Bergen utrolig godt, og hvem vet? Kanskje det er her jeg ender opp en gang i fremtiden. 

17 kommentarer

Siste innlegg