Vi har reist

Heei! I går skrev jeg jo at jeg ville ut å reise, og det skjedde fortere enn hva jeg trodde. Var ikke helt denne destinasjonen jeg mente da, haha! Vi er på vei til Haugesund, i bil. Jeg var helt sikker på at Aleksander tullet da han skrev at jeg måtte gjøre meg klar fordi vi skulle kjøre til Haugesund. Nå er vi hvertfall på vei, og det blir bare en dagstur siden vi bare skal hente en bil. Uansett koselig med en liten roadtrip da.

Nå har vi altså en tre timers kjøretur foran oss. Får håpe min neste tur blir til et litt varmere strøk enn Haugesund, men det får gå for denne gang.

Vi blogges senere!

9 kommentarer
    1. Hei Martine! Jeg lurer på hvor du har kjøpt de fine lange øyevippene du har på noen av bildene dine? Og så lurer jeg på hvor du har kjøpt perleøredobbene dine? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg