Jeg klarer ikke å si nei

Hei dere!

De siste månedene har det skjedd utrolig mye. Jeg får hele tiden spørsmål om å være med på ting, og jeg klarer så klart ikke å si nei. Jeg vil være med på alt, men jeg tror ikke det er så lurt. Nå i det siste har jeg vært utrolig sliten, for jeg har virkelig blitt med på alt som er. Dagene mine er fullstappet og jeg har veldig lite tid helt alene. Jeg tror man trenger den alenetiden litt i blant, men jeg hater det jo først når jeg er alene.

Nå som jeg er i Bergen er alt mye roligere og bedre. Jeg får slappet av og stresser ikke rundt hele tiden. I Oslo blir jeg spurt flere ganger i uken om jeg skal være med ut på byen, og jeg vil ikke gå glipp av noe. Derfor sier jeg alltid ja, og angrer som regel dagen etter. Jeg kan ikke feste like mye som det jeg gjorde før, for nå har jeg en blogg som er jobben min og den settes foran alt. Derfor får jeg heller prioritere den, og kutte ned på all festing og moro. 

Processed with VSCO with b5 preset
Jeg synes heller ikke festing er så gøy lenger. Før kunne jeg lett dra ut torsdag, fredag og lørdag, men nå blir jeg som regel lei etter kun et par timer ute på byen. Så fort jeg kommer inn på et utested håper jeg tiden går fort, for jeg vet at dagen etter har jeg mye å gjøre og da kan jeg ikke ligge inne å være sliten etter en bytur dagen før. 

Jeg tror rett og slett jeg har blitt mer voksen i det siste, og det hadde jeg aldri trodd for et halvt år siden. Nå vil jeg heller være hjemme en lørdagskveld med venner eller Aleksander. Det er gøy å dra ut i blant, men ikke tre ganger i uken. 

Nå er jeg hvertfall klar for en ny uke etter en rolig helg i Bergen. Denne uken er fullstappet med jobb, men det er bare gøy! Jeg elsker at jeg kan jobbe med noe jeg liker, selvom det tar mye lenger tid enn hva jeg hadde trodd. Heldigvis er alt jeg gjør gøy, så da glemmer man fort at det er en jobb. 

 

5 kommentarer
    1. Hei Martine <3 Ville bare fortelle deg at du virker utrolig søt og ekte! Er kanskje et rart kompliment, men jeg synes du er et forbilde som er trygt å se opp til fordi du står for det du gjør og sier, samtidig som du reflekterer over deg selv og dine handlinger.. Du er veldig voksen av alderen synes nå jeg og tar konsekvensene for det du sier og gjør.. Og det står det respekt av! Stå på videre! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg