Jeg hadde bursdag på Paradise Hotel

Woho, tirsdagens episode var bursdagen min!  Da jeg våknet hadde jeg faktisk glemt at det var bursdagen min, og jeg husket det faktisk ikke før vi kom opp på frokosten. Jeg er så glad for at bursdagen min var i bakvendtlanduken, for hva er vel bedre enn kaker og is til frokost på bursdagen sin? 

Processed with VSCO with s2 preset
Jeg ble behandlet som en prinsesse på bursdagen min der inne, og de i produksjonen var utrolig søte mot meg. Jeg fikk masse sjokolade, kjærligheter og ballonger i lunsjen, og et veldig koselig brev.

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Likevel var det rart å ha bursdag inne på hotellet, uten noe som helst kontakt med andre enn de som var der inne. Det var veldig merkelig å ikke få gratulasjoner fra familie og venner, og det var en uvanlig bursdag for min del. I tillegg var jeg ganske lei meg etter at Aleksander hadde sjekket ut dagen før, men jeg prøve uansett å gjøre det beste ut av det. 

Dette var en uvanlig bursdag, men helt klart en bursdag jeg aldri kommer til å glemme!

17 kommentarer
    1. Å så koselig 😊❤ Gratulerer med dagen så mye på etterskudd håper att du hadde værdens beste bursdag 😊❤

    2. Gratulerer med dagen på etterskudd jeg elsker deg og er veldig stor fan håper deg eller venninen din vinner 💜💜 håper du hadde en super bursdag💜💜❤❤

    3. Altså, du og Isabell avslørte det i direkte sendingen din på insta. Hun sa dere feira på PH, da slo du henne og ga henne DET ansiktsuttrykket. Så jeg og fler har visst at Isabell kommer inn igjen:)

    4. til ukens spørsmål: Er ukene like lange inne på hotellet, eller starter dere på “mandag” dagen etter parsermoni(“torsdag”)? har alltid lurt skikkelig på dette!! isåfall hva skjer i helga? har dere fri??

    5. Du er verdens søteste jente😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg