Ukens spørsmål 8

Heey!

Det er fredag, og det betyr at det er klart for ukens spørsmål igjen. Om dere har noen spørsmål til neste fredag er det bare å spørre i kommentarfeltet.

Har du tatt noen plastiske operasjoner? Ja, jeg har silikon i puppene som jeg tok da jeg var nitten år gammel. Jeg har ikke planer om å endre på noe mer med utseende mitt, og jeg var ganske bestemt på at det kun var puppene jeg ville fikse.

Hvilket merke kjøper du mest sminke fra? Jeg er veldig glad i Mac og Urban Decay. Jeg bruker egentlig bare masse forskjellige merker, men jeg har mange favoritt sminkeprodukter fra de to merkene. 

Skal du og Aleksander flytte sammen? Vi har snakket litt om det, men det blir ikke enda. Vi klarer å løse det på en veldig bra måte at vi bor i to forskjellige byer. Enten er han hos meg, eller så drar jeg til han. Flyet bruker jo bare førtifem minutter, så til nå har det gått veldig fint!

Processed with VSCO with b1 preset
Har dere fått beskjed om at dere må rope brev når det kommer brev? Haha, nei! Jeg aner ikke hvorfor man gjør det, men sånn har det altså blitt. Ganske merkelig når jeg tenker over det, haha!

Hvordan er det å bli gjenkjent overalt? Det er bare veldig hyggelig! Synes det er utrolig koselig når folk kommer bort for å snakke, ta bilde eller bare spørre om en klem. Det er så mange søte folk som kommer bort♡

Hva er ditt beste minne fra Paradise Hotel? Åh, godt spørsmål! Jeg har utrolig mange fine minner fra Paradise, så det blir umulig å bare plukke ut ett. Noen av mine beste minner var da Isabelle sjekket inn, den ene dagen når det var strømbrudd på hotellet og vi satt å så på stjernehimmelen, og hadde noen veldig dype samtaler. Ellers er alle festene noen veldig gode minner og ellers bare de gangene vi glemte spillet og bare koste oss.

Processed with VSCO with s2 preset

Hvor kjøper du løsvippene dine? Jeg kjøper de på H&M og på nett. De jeg bruker mest er Iconic fra House Of Lashes!

Har du blå øyne naturlig eller bruker du linser? Det er min naturlige blåfarge på øynene om det er det du mener? Jeg har aldri prøvd linser, og jeg får panikk bare av tanken på å plassere noe inni øyet mitt, haha! 

Hvor er dette bilde tatt? Det er tatt på stranden der vi har leilighet i Spania. Stedet heter Villajoyosa, og det er utrolig koselig og fint der!


Hva er uber? Dette får jeg utrolig mange spørsmål om. Uber er akkurat som taxi, bare MYE billigere. Jeg synes det er utrolig kjipt at uber egentlig ikke er lov i Norge, for uber er virkelig best. I tillegg så har man kontroll på hvem sjåføren er, hele kjøreruten og alt sånn. Har hatt en veldig ekkel opplevelse med taxi før, og da hadde jeg ingen informasjon om sjåføren. Derfor liker jeg uber mye bedre, og i tillegg er det dødsbillig i forhold til taxi!

Når kommer del to av spørsmålsrunden til deg og Aleksander? Jeg skal prøve å få postet den i løpet av helgen, om ikke blir det i starten av neste uke. Utrolig morsomt at så mange likte del en, da blir vi mye mer motivert til å lage flere videoer!

Skal du ta lappen med manuell eller automat? Jeg skal ta lappen med automat. Jeg klarer absolutt ikke den giringen, clutchen og i tillegg følge med på veien, så derfor gjør jeg det enkelt. Om jeg en dag kjøper meg bil kommer jeg uansett til å kjøpe automat, så jeg tror ikke det blir noe problem. 

Processed with VSCO with s2 preset
Har du tenkt til å blogge når Paradise Hotel er ferdig? Ja, absolutt! Jeg synes det er kjempemorsomt å blogge, så jeg fortsetter når programmet er ferdig på tv.

Håper dere likte svarene♡

 

41 kommentarer
    1. Masse fine svar!! Såå glad for at du skal fortsette med bloggingen etter at Paradise hotel er ferdig!!😍

    2. Åååå! Har dere leilighet i Villa Yoyosa?😍 Vi reiser dit hvert år! Har dere leilighet inni byen eller litt utenfor? Og skal du dit i år?😍 Beklager for så mange spørsmål, men måtte bare spørre! 💘

    3. Når man melder seg på ph, må man blogge etter det eller er mange av deltakerne som bare vil bli bloggere?

    4. Hva sa du til foreldrene dine når du skulle på PH? Om jeg hadde vært borte i så mange uker så hadde mamma meldt meg savnet og alt det der😂 Skjønner ikke hvordan dere skjuler det for nærmeste familie, du burde jo vite det så de ikke bli bekymret

    5. Må bare si at jeg syns du er en så utrolig søt og herlig jente! Skal ærlig innrømme at jeg før PH alltid har trodd du var litt overlegen osv pga masse følgere og utseende. Men du har virkelig endret det inntrykket jeg hadde før jeg så deg på tv skjermen. Elsker hvordan man tydelig kan se på PH at du virkelig oppriktig bryr deg om alle rundt, og at du tørr å si ifra om noe er feil. Håper virkelig du vinner ph, jeg heier på deg! 🙂 Stor klem

    6. Hva klesbutikk kjøper du mest klær fra jeg elsker klærna dine!! Kan du ha en innkjøpsvideo på din og Isabell sin Youtube kanal? Jeg elsker deg❤️❤️

    7. Du er så peen, spesielt naturlig! (heldig). Men uansett, jeg lurer på om det kommer sminke (da spesielt foundation) på klær, dynetrekk osv når du legger ansiktet inntil noe pga hud sminken din? Jeg sliter med dette, og syntes det er sikkelig kjipt når sminken kommer på klærne til kjæresten osv.. I tillegg er jeg ofte veldig klissete i huden pga hudsminken. Har du noe tips til disse to problemene? 🙂

    8. Hvilke vipper bruker du fra Iconic house og lashes? Altså da mener jeg siden det er mange forskjellige typer, er det noe spesiell navn eller nr på de du pleier å bruke?

    9. Har du tidligere vært plaget eller hat kviser, for du har så fin og ren hud nå? Evt.hvilke renseprodukter bruker du nå?

    10. Gøy å se at andre også tar automat fremfor manuell! Har enda ikke lappen fordi jeg får ikke til giring osv, føler alle andre mestrer det med glans haha.. Masse lykke til med lappen Martine!<3

    11. Ååh! 😄 Jeg har hatt lappen på automat i over 6 år. Giring var ikke noe jeg mestret. Kommer aldri til å ønske å kjøre gir-bil, er så unødvendig!
      Mange gir meg pes for det, men de fleste jeg kjenner kveler motoren på bilen sin minst en gang, hver gang jeg sitter på..

    12. Håper du holder deg på topp 3 lenge!! Og håper du kan blogge litt oftere og ikke minst svare oftere på kommentarer. Lykke til <3

    13. Kjøper klær og sminke fra nettet ? Hvis ja, hvor i fra ? 😍 Jeg er veldig stor fan av deg 🙂 elsker å lese bloggene dine ❤️

    14. Hvor lenge er dere i mexico totalt hvis du er der fra dag en til siste dag?
      Får dere ikke ha noe kontakt med de hjemme i det heletatt? Hvis ikke… tror ikke de hjemme at du da er “død”. vi lever i 2017 og folk er jo vant med at dere er på sosiale medier hele tiden. Du som var/er instafamous. Lurte ikke følgerne dine på hvor du ble av?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg