Min første kjøretime- hvordan gikk det?

Innlegg i samarbeid med BEST trafikkskole

Hei dere!

Jeg har lenge ønsket å komme i gang med lappen igjen, og endelig har jeg startet. Det har tatt sin tid for å si det sånn.. Jeg kjørte masse før og tok en del kjøretimer, men så var jeg i en gokartulykke og etter det har jeg ikke turt.

Nå derimot føler jeg meg klar! Jeg har nå hatt min første kjøretime med BEST trafikkskoleog det gikk over all forventning. Jeg hadde ikke kjørt på en god stund, men så fort jeg satte meg i bilen og kjørelæreren min fikk frisket opp minnet mitt litt gikk det kjempebra! Kjørelæreren jeg har er utrolig dyktig og jeg som har vært ganske stresset med å kjøre, følte meg veldig trygg med han. Jeg har alltid synes kjøreregler har vært vanskelig, men han forklarte meg på en så bra måte at jeg forstod mye allerede etter første timen. 

Processed with VSCO with s2 preset
Jeg synes det er kjempegøy å kjøre når jeg først får det til, og det følte jeg da jeg kjørte sist. Nå gleder jeg meg bare til kjøretimene fremover, så skal jeg selvfølgelig oppdatere dere på min vei til førerkortet. Vi får håpe det ikke tar så alt for lang tid, for nå er jeg faktisk veldig gira på lappen. 

Processed with VSCO with s2 preset
Jeg kommer til å snappe mye fra kjøretimene også, så hvis dere vil se meg kjøre fremover er det bare å legge meg til. På snapchat heter jeg martineluunde. Det er vel garantert flere som skal begynne med kjøringen nå, og da vil jeg virkelig anbefale BEST trafikkskole Dere finner hjemmesiden til kjøreskolen jeg kjører med HER♡ Ønsk meg lykke til! 

13 kommentarer
    1. Så gøy å være i gang igjen med lappen! Masse lykke til 🙂 Er det manuell eller automat du tar på?

    2. Så gøyy, jeg skal også straks begynne med lappen! Men er usikker på om jeg skal ta manuell eller automat. Har du noen tanker om det, og hvilken av de tar du?

    3. Heter læreren din Stein? I såfall så har du funnet den beste læreren som finnes😊
      Lykke til med kjøretimer og lappen. Selv brukte jeg lang tid på lappene og var innom flere kjørelærere før jeg fant den”riktige” for meg .

    4. Så du slipper å betale som alle andre? Pga en blogg og sammarbeid, bare lurer da du sier i “sammarbeid”. Sykt

    5. Dere bloggere ass, poster 1 el 2 innlegg om dagen, slipper å jobbe, står opp når dere vil, tjener bedre enn leger(!!!) OG får sponset i hode og rævva. sick world

    6. Snappe mens du kjører eller? Hvis du skal bli en dyktig sjåfør burde du vel vite at tlf den lar man faktisk ligge. Du kan vel kanskje ikke snappe med handsfree 😉

    7. Kjenner en som kjenner deg! Vi bare elsker deg og hun sier hver gang-: Jeg kjenner henne, hun er sykt pen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg