Jeg gråt da jeg så kveldens episode

Hei dere! 

Vil bare først si at om dere ikke har sett episoden, så ikke les dette innlegget. Jeg får ofte kommentarer om at jeg spoiler om ting som skjer i episoden, men så lenge episoden har gått på tv har jeg lov til å skrive om det. Det at noen ikke har sett episoden kan jeg dessverre ikke ta hensyn til.. 

Vel, dere som har sett kveldens episode så vel hvor lei meg jeg ble? Uff, jeg gråt så mye når jeg så den episoden. Det var som om jeg ble dratt noen måneder tilbake i tid og opplevde alt på nytt. Jeg husker jeg gråt hele dagen inne på hotellet, og jeg ville egentlig bare hjem. Jeg hadde ikke lyst til å være der lenger, fordi det var Aleksander som gjorde alt så bra der inne. Det at jeg skulle legge meg uten Aleksander og ikke kunne snakke med han om det var noe, var helt forferdelig.


Jeg husker jeg var så lei meg for at jeg ikke hadde åpnet meg om følelsene mine til han, for han fortjente å vite om det før han sjekket ut. Jeg visste heller ikke hva han følte, og alt var veldig merkelig. Jeg visste ikke om han hadde følelser for meg, og jeg gikk rundt med en veldig usikker følelse inni meg. Det var så mye jeg ville ha svar på, men det kunne jeg ikke få spurt han om. 

Tenk så lettere alt hadde vært om vi hadde hatt mobil der inne, da kunne jeg bare sendt han en melding. Men nå skulle jeg altså ikke kunne snakke med en gutt jeg hadde blitt veldig glad i, og jeg ante ikke hvordan han følte det. Jeg visste heller ikke hvor lenge det var til jeg skulle se han igjen, og den følelsen kan ikke beskrives. 


Jeg gråt faktisk hele den dagen inne på hotellet. Jeg ville ikke være med på festen, for tårene kom hele tiden. Jeg lå i sengen mens de andre festet, og til slutt fikk jeg beskjed om å gå opp med de andre. Når jeg kom opp dit kunne jeg ikke skjønne hvorfor, men da Andre kom fikk jeg panikk. Et par uker tidligere ville Andre ha meg ut, og nå skulle vi være partnere. Nei, den dagen inne på hotellet må være den verste der inne for min del. 


Blir spennende å se hva som skjer imorgen. Bakvendtland var helt umulig å fortså, og vi diskuterte mye frem og tilbake hva de forskjellige tingene kunne bety. Haha, er uansett en veldig morsom og spennende uke!
 

 

 

30 kommentarer
    1. Skjønner jo at det var vondt,men samtidlig må man tåle spillet der inne, og du fikk som fortjent siden du sendte ut sofie for min del, men likevel synes jeg du er en nydelig jente og ønsker deg og Aleks alt mulig godt, dere er muligens norge hotteste par 😀

    2. Syns utrolig synd på deg!! Jeg gråt veldig når aleks måtte sjekke ut… 😞 Håper virkelig han kommer inn igjen, sånn at du å han kan vinne😍
      Ønsker deg en fin uke videre, du fortjener kun det beste!!

    3. I dagens episode når jeg så at Aleksander røyk ut så kom tårene mine. Har heia på der 2 siden dere ble par der inne. Dere er så utrolig søte sammen. Ble så lei meg av å se deg gråte. Håper så på at du og han flytter sammen en dag. Jeg vet hvordan det er å være avhengig av en person. Og det er helt jævlig når man ikke kan se den personen så mye man vil. Håper det beste for deg! Håper så inderlig han kommer inn igjen denne uka og dere kan vinne hele paradise ❤️

    4. Da jeg så episoden tenkte jeg at dette ville jeg ikke se for noen venner hadde sett den tidligere i dag på Viaplay . Jeg ville ikke se den for jeg viste hva som skulle skje og at Aleksander måtte reise hjem knuste meg jeg begynte og gråte. Og når andre kom då gik det opp for meg hvor vanskelig det har vært for deg men det er bare 2 uker igjen og alt kan skje ❤❤jeg heier på deg Martine ❤❤

    5. Akkurat nå er jeg veldig lei av Andrea, så håper på at du får kjørt henne ut! 🙏🏼 Jeg hadde en følelse om at det var Aleks sin tur, det var selfølgelig veldig trist, fordi jeg heiet jo på dere! ❤️ Vi får håpe han kommer inn igjen, for på paradise kan jo alt skje! 🙏🏼😙

    6. Jeg så på episoden, og jeg visste at det kom til å skje. Tårene bare rant og rant. Mamma kom ned og spurte hva det var men jeg klarte ikke prate om det jeg satt resten av kvelden og gråt😭😭😭gråter nå som jeg leser innlegget. Og det var mest for din skuld at jeg er lei meg. Jeg så jo at du var så lei deg!! Neineinei dette er så trist😭😭😭😭

    7. Åh, gråt så mye. Føler liksom forholdet deres helt fra Mexico og hit. Det gjorde ufattelig vondt å se på

    8. Sånn skjer det når du går bak ryggen til sofie som har passet på deg under paradise oppholdet siden dag 1, også sveket hun. Når man blir sviktet så tar man alltid hevn fordi hevnen blir alltid søt. Når du baksnakker på paradise så blir ting alltid avslørt når idiot kjæresten din ikke klarer å holde kjeft. Og før han røk ut så kom sannheten fram og det endte opp med at det var du som gråt idag. Syntes ikke engang synd på deg.. gjorde du det da sofie røk ut? Btw ikke vær falsk mot tele og da når du ville ha henne ut på starten også senere smiske med hu. Du er falsk, og det at du gråt fikk meg til å le. Hvordan klarer folk som deg og Henotte å gå imot folk som har passa på dere? Sofie ville aldri kasta deg ut dersom du hadde stemt Kevin. Hun ville ha foreslått å kaste ut Tele fordi ingen ville ha henne, men kevin ville ha uansett stemt Morten og tatt Sofie for seg selv. Nope, har null sympati for deg. Du var slange igår, men ble pult idag av Andrea. Hun rista livet ditt for det du gjorde mot bestevennina hennes. Btw hakke noe imot typen din siden han ikke spilte så mye og virka hyggelig, men han måtte bli offer as og det er din skyld når du svikter andre. Du gjorde dette mot deg selv, ingen andre. Andrea tok en russisk mafia opplegg på deg ved å ta fra alle du elsker og la deg stå igjen. Tro meg det er drit hardt og det er deilig at du opplever det. Sorry as ☺

    9. Få ut Andrea, kast henne ut. Aleks kommer tilbake trust me. Viss ikke han gjør det så er det noe seriøst galt med programlederene. De kan ikke bare drive på sånn som det der, det der er skittent spilling og det er bare for hevn pga hun vet at dere kastet ut sophie. Hun tror hun var smart så hun valgte og sende han ut når hun kunne valgt grunde eller noen av de andre bare for å svekke deg innpå hotellet. Nei fysj og fy, kast henne ut med engang du får anledning til det.

    10. Jeg synes dagens episode var dritt bra. Fordi for det første så kan aleks ikke vinne paradise hotell, hvorfor? Jo fordi han spilte ikke en dritt og var bare der og snakka bare om kroppen sin og tenkte bare med pikken sin. For en gutt as. Håper sånn serr han ikke kommer tilbake fordi hvis han gjør det å fy faen det er slutt på paradise hotell for min del. For den andre så sendte DU og din skitne gjengen ut Sofie, beste jenta inne på paradise. Ja jeg skjønner hvorfor du gjorde det, men du fikk en tilbake jm. Og at du sier dit og dat om Sofie at du følte deg skiten/rotten er bare bulllshit snuppa. Så det jeg prøver å si er kjære Martine, jeg håper sånn serr at du ryker til helvete ut og at Sofie kommer inn igjen. Jeg vil at Sofie skal sende deg til helvete akk som du gjorde med henne. De som fortjener å vinne paradise hotell er SOFIE OG MORTEN!!!!!! Takk for meg og ha en dårlig dag videre.😘❤️

    11. Enig med Marko og Sara as. Du og din ekle boyfriend fortjener ikke vinne para. Hvis han kommer inn igjen så er hele paradiselederne fucka i hodet. Og hvis de ikke sender Sofie inn igjen så må de være så jævlig dumme. Hvorfor inne helvete fikk han grunde 3 fuckings sjanser? Hvis han får det så må Sofie og Morten få det også. Hvis Morten ryker fortjener han komme inn igjen som bare faen.

    12. Hahah, dør av de drittungene over her! ☝🏻 De veit ikke hva et spill er engang og snakker bare dritt pga de liker Sofie, Morten og Andrea. For det første, hvis dere skal snakke dritt så må dere skjønne spillet først. Dere sier Sofie har “redda” Martine der inne? Hva faen har hun gjort for å redde henne? Sofie redda sin egen rumpe ved å smiske med Martine for å få henne på deres lag så de andre jentene ble svekka, og så fort Martine ble ei sterk spiller så snakka jo faenma Sofie med kevin og sa at det beste var å sende ut Lunde, men at kevin måtte late som Sofie ikke var med på det og det er AKKURAT det Kevin gjorde mot Sofie forrige uke, så hva faen snakker dere om? For det andre, så var Martine og Aleks faktisk ÆRLIGE om at de stemte Teele for å sende ut Sofie noe Sofie ikke var mot Martine når hun egentlig ville ha henne ut? Hvis dere leser bloggen til Martine så visste ikke Martine at hun var et alternativ engang, hun trodde det sto mellom Isabel og Teele, så hvem spiller ærlig og ikke? Dere må først og fremst være reflektere mennesker før dere kan begynne å snakke dritt pga deres fav Morten og resten av rævsleikerne hans blir spilt imot. De hadde gjort AKKURAT det samme mot Martine hvis Kevin hadde blitt president og de hadde sendt ut Martine UTEN TVIL. Altså Andrea skrev selv på bloggen sin at hun ikke sendte aleks hjem som hevn, men for å svekke Martine pga de var så sterke. Jeg synes at forrige uke så FANTASTISK! Så jævla bra spilt og jeg HÅPER og ØNSKER at det fortsetter slik! Få Andrea til helvete UT og MORTEN!!! Bli sterk av dette Martine og kjør på som faen 👍🏻❤️

    13. Sara å Mathilde har dere sett de siste episodene av PH for det har dere ikke bevis for
      Marko du vett att Sofie hadde sendt hjem Lunde å Henote fram for Andrea som er vekdig svakt valg suden Sofie spilte for mye derfor blei Sofie send hjem
      Men Andrea valg i gårsdagen episode var veldig svakt ho kunne heller sendt hjem Morten eller Kevin.
      Gårsdagen episide var forferdelig dårlig håper Akeks kommer inn igjen men glad for att du er der 🙂 men du sa att du ikke kunne stå med han i finalen men da får man håper att sender hjem Abdrea når du får makt å att du kaster kula i bakken å tar med deg pengene 🙂

    14. litt lol at du ikke gråt en tåre eller var trist for at isabell dro, men når aleks dro, da gråt du, lol

    15. Det var veldig trist at Aleksander gikk ut. Vi heide på dere alle sammen! Håper du vinner for du er den beste på paradise! Hilsen Hanna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg