Video- Storytime- Vi trodde han skulle kidnappe oss

Heey!

Isabelle og jeg har laget en ny video til youtubekanalen vår! Denne gangen har vi laget en storytime fra da vi var i London. Vi hadde en veldig ekkel opplevelse med en vi trodde var en ubersjåfør. Vi var faktisk en periode redde for at vi ikke skulle komme oss hjem.. 

Husk å trykk på tannhjulet og på 720HD for best kvalitet. 

Abboner gjerne på youtubekanalen vår som dere finner HEROm dere vil se videoene med en gang de kommer ut, er det der de kommer♡

 

 

11 kommentarer
    1. Hei Martine!
      Du virker som en kjempe koselig jente og jeg håper du fortsetter med å blogge <3
      Heier på deg i PH!
      Ikke ta til deg ting som folk sier her inne, verden har blitt slik dessverre og alle er sjalu på
      utseende ditt, det er helt sykt hvor slemme mennesker kan være.
      Men du skal vite at du er utrolig pen, sykt! og enda penere uten sminke =)
      Stor klem fra meg

    2. Og aldri bli sånn som sraad som tar 100 operasjoner og ender opp med og se helt unaturlig plastik ut eller ligge med bestevenninen sin type osv osv.
      DU trenger ikke opererasjoner du er helt perfekt som du er.

    3. Please la oss få beholde den flott søte fine Martine fremover.
      Du er så tøff, og ekte. Håper denne bloggen fortsetter slik! Du virker som et snillt menneske. Jeg sluttet å lese Isabell Raad sin blogg fordi hun ble så sykt selvopptatt, hang ut andre og ikke om jeg orket å støtte en person som ødelegger hele sitt ytre pga hun har fått penger.
      Jeg håper du blir fast topp blogger, vi trenger naturlig jenter som deg

    4. Jeg så nettopp dagens episode. Så utrolig trist!!! Håper bakvendtland betyr at Aleks sjekker inn igjen på parseremonien, og at dere får hevnet dere på Andrea. Det er kvalmt å se hvor glad hun var for å sende ut Aleks, bare fordi hun ville svekke deg. Du reddet jo henne da du sendte ut Soph!

    5. Heidi mennesker er ikke slemme folk er kvalme
      Bra video jenter dere er så nydelige å søte 😍😍💖💖 hadde jeg vært der så hadde jeg revet av det stygge trynet å spara det til Kina syke folk blir man kvalm av over 1000 kr for det der latterlig

    6. hvorfor sier du “ogeeeeee, og eeee, og liksåååm” hver gang du er med akkurat hun. hehe, søt ellers.akkurat som du gjør deg dummere med hun <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg