Avhengig av en annen person

Er det ikke merkelig hvordan man kan bli avhengig av en annen person? Jeg synes det er utrolig skummelt at jeg faktisk er avhengig av å ha han rundt meg, og så fort jeg legger meg uten han føles det helt feil. Jeg elsker å sove i armkroken hans, og når vi ikke er med hverandre klarer jeg ikke å sove. Jeg vil være med han hele tiden, og så fort jeg er uten han føler jeg meg tom. Imorgen skal han hjem, og det er nok bare bra å være uten hverandre litt. Vi er oppå hverandre hele tiden, hver dag tjuefire timer i døgnet. Likevel hater jeg det når han skal dra fra meg, det er som om jeg ikke får nok av han. Det er skummelt, men det er vel bare sånn det er å være forelsket? Jeg har aldri opplevd noe lingnende før, og det er vel derfor jeg ikke kan få nok. 

Processed with VSCO with b1 preset
Det her må nok være favorittbildet mitt av oss. Dette ble tatt første gangen vi møttes igjen etter Mexico, da han overrasket meg på døren. Jeg husker fortsatt hvor bra de føltes da han holdt rundt meg igjen. Åh, han her♡

32 kommentarer
    1. Dere er så sykt goals😍Dere er det søteste parret jeg noen gang har sett😍😍😍elsker å se dere sammen😍😍😍jeg heier på dere sammen på PH😍😍

    2. Dere er bare så utrolig søte sammen!😍
      Har aldri hatt diabetes, men når jeg ser på dere får jeg diabetes type 2!😍

    3. Ah, er så enig. Jeg og kjæresten min er også skikkelig avhengig i hverandre. Hører ofte venner og familie klager på dette da alle rundt oss mener det ikke er sunt. MEN, så lenge vi føler vi har lyst til å være med hverandre så mye som vi gjør, så er det jo vårt valg å ta.
      du og aleksander er så søte sammen, håper dere varer livet ut <3

    4. Av egen erfaring ønsker jeg å advare å være for mye sammen. Det er viktig at hver part får lov til å gjøre “sine greier” med vennegjengen problemfritt, eller så kan en av partene gå lei etterhvert. Det tar forresten 2-6 måneder før forelske går over til kjærlighet, og da kommer ofte hverdagen. Men ofte er det de i avstandsforhold som faktisk er forelska i hverandre hele tiden, fordi man da lengter til hverandre og setter så mye mer pris på de gangene man er sammen. Har ikke tall på hvor mange venner jeg har som har funnet den rette (ifølge dem), men som bare holder ut et år under samme tak. De så akkurat like lykkelige ut som dere..
      Dere er så søte sammen at jeg håper dere klarer å være sammen for alltid!

    5. Syntes du det var vanskelig å se martine og aleks på paradise? Og at hun sa hun var betatt av han? Han sa jo på et tidspunkt at det ikke var så nøye for han å ha deg der, var det kjipt å få høre?
      Bare lurer hehe, dere er veldig søte sammen da! Så er bra dere har funnet hverandre. Good luck med alt, du virker som ei herlig jente

    6. Jeg er uenig med personen over her, jeg synes ikke det er noe mål å være mindre med hverandre. Hun har møtt en person hun har det fantastisk bra med ? det er jo selve meningen med livet? Du kan heller ikke generalisere og si at “avhengighet” er grunnen til at det har blitt slutt mellom disse parene du refererer til etter ett år. Og hva vet vel du om hva som var grunnen?
      Jeg sier KJØR PÅ, NYT DET, det er akkurat sånn det skal være. Ikke noe å være redd for, ikke noe å “jobbe imot” eller prøve å fikse på noen som helst måte. Det er en fantastisk følelse å være så knyttet til en person.
      Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart tre år, og vi er fortsatt der! Trenger selvfølgelig alene-tid, men vi liker best å være sammen. Flyttet sammen under ett år etter at vi møttes. Det synes jeg dere også skal gjøre 😉

    7. Hei.
      Jeg og kjæresten min har vært sammen i tre år, og jeg føler meg så tom de dagene vi ikke treffes. Føler akkurat det samme som du. Noe annet som plager meg er når folk sier “du er så avhengig av ham”, som om det skal være en negativ ting. Den personen du er sammen med skal jo faktisk være “the other half”, og da er det jo helt naturlig at man er avhengig av å ha denne personen tilstede for å være 100% lykkelig. Og til hun som kommenterte over her, hvem har sagt at Martine og Aleksander ikke kan gjøre sine greier med vennegjengen “problemfritt”? Forskjell på å være avhengige av hverandre i et forhold, og å være manipulerende, dominerende og sjefete. Så lenge man har respekt for hverandre, og stoler på hverandre er det ingen problem å finne den balansen i forholdet. Alle forhold er forskjellig. Noen ønsker å tilbringe hver dag sammen, mens noen må være vekke fra hverandre innimellom. Hun skriver også at det ofte tar 2-6 måneder før forelskelse går over til kjærlighet. Jeg skal si en ting (av egen erfaring), den kjærligheten man får for hverandre etter de 6 månedene med forelskelse er 1000 ganger mer fantastisk. Bare fordi man ikke lenger er nyforelsket betyr ikke det at hverdagen vil komme å ødelegge et helt forhold. Hun har kanskje hatt mange venner som ikke har holdt ut, men takk gud for at vi alle er forskjellige. Er nok like mange, om ikke flere, som faktisk holder sammen. Skjønner ikke den nye trenden med å gjøre det slutt så fort forholdet får en negativ vending. Før i tiden giftet man seg ung, og levde i flere tiår sammen. Nå er det skilsmisse oftere enn regnværsdager i dette landet her. Okei, nå snakker jeg meg bort xd Kos deg, vær forelsket, og husk å være takknemlig for at forholdet deres vil få både oppturer og nedturer! Oppturene er fantastiske i seg selv, og nedturene vil gjøre forholdet sterkere.

    8. Hei så at sophie vang hadd et bilde på storyen i insta med at alex tar på puppen hennes hva synes du om det ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg