Ukens spørsmål 7

Hei dere!

På fredagen rakk jeg ikke ukens spørsmål, så derfor kommer det heller nå. Husk at om dere har noen spørsmål så er det bare å spørre, så svarer jeg hver fredag.

Er du forelsket i Aleksander? Ja, jeg er veldig forelsket han!♡


Når kommer spørsmålsrunden til deg og Aleksander ut? Den kommer på tirsdag. Vi har spilt den inn og jeg skal begynne å redigere den i kveld. Imorgen er det noen andre innlegg som skal ut, så derfor tenker jeg at tirsdag blir bra!

Hvor er kjolen fra? Den er fra NAKD, og jeg fikk den derfra i fjor. Jeg er derfor veldig usikker på om den selges enda, men den er så fin!


Kan du lage youtubekanal? Isabelle og jeg har allerede en youtubekanal, dere finner den HER. Vi har spilt inn et par videoer i helgen, så det er bare å abbonere på kanalen vår om dere vil se videoene så fort de kommer ut. Videoen til Aleksander og meg kommer også ut der. 

Er du gravid? Det ser sånn ut. Nei, jeg er nok ikke gravid. Jeg har lyst på barn, men ikke før om noen år. Har nok bare lagt på meg litt siden jeg kom hjem fra Mexico isåfall, hehe!

Hvor er toppen fra? Den er fra Bikbok!


Når og hvor filmer dere det dere sier foran greenscreen på Paradise? Det er telefoner overalt inne på hotellet. Det er en telefon på hvert rom, en i loungen og en ved poolloungen. De ringer veldig ofte og da får vi beskjed om at en skal ned på sync, eller tur som vi kalte det. Greenscreenrommet er nede i kjelleren på hotellet, så intervjuene der nede gjør vi i løpet av dagen og også ofte flere ganger i løpet av en dag.

Hva slags shampo og balsam bruker du? Jeg kjøper bare noe jeg finner i matbutikken egentlig, haha! Og en til to ganger i uken bruker jeg lillashampo og balsam fra Fudge for å holde håret mitt kaldt. Jeg anbefaler ikke å bruke shampoen og balsamen fra Fudge for mye, for da kan man fort ende opp med lilla hår. Jeg pleier å ha den i håret i maks fem minutter.

Processed with VSCO with s2 preset

Vil du flytte til et annet sted enn Oslo? I Norge vil jeg nok ikke flytte til en annen by, jeg liker Oslo utrolig godt og trives veldig her. Jeg skulle gjerne ønsket å bo i for eksempel USA eller et varmt land i et par år kanskje, men det blir ikke med det første. 

Hvor er kjolen du brukte på parsermonien på torsdag fra? Det aner jeg ikke dessverre. Den er Henote sin, så spør heller henne. Den er så fin, og jeg har veldig lyst på den selv!

Hvor får man kjøpt den burgeren? Bun’s Burger Bar på sørenga. Herregud, så god den er! 

Det var alle svarene fra uken som har gått, og jeg håper dere likte svarene. Synes dere forresten det er bra jeg har ukens spørsmål? Får så mange spørsmål og vil jo kunne svare på de fort, istedet for å ha spørsmålrunde en gang i blant. Kom gjerne med deres mening♡

 

 

 

47 kommentarer

Siste innlegg