Jeg skulle sendt meg selv ut for å redde Sofie

Heei!

Jeg vet det blir mye paradisesnakk her nå, men det må nesten bli sånn. I går røk Sofie ut, og jeg synes epsioden var utrolig trist. Jeg og Sofie var gode venner der inne, og det var absolutt ikke lett å være med på å sende henne ut. 

Processed with VSCO with s2 preset
Samtidig får jeg ekstremt mange kommentarer om at det var dårlig gjort at jeg gikk bak ryggen til Sofie og sendte henne ut. Men la meg oppklare en ting. Sofie og Andrea ville ha meg ut, og de ville at Kevin skulle bli president så han kunne sende ut meg. Så det noen av dere mener er altså at jeg skulle stemt på Kevin til å bli president, så han kunne sende ut meg slik at Sofie fikk bli på hotellet? Selvfølgelig jobbet jeg i mot da, og Sofie var en kjempestor konkurrent der inne i tillegg og vi nærmer oss slutten.

Jeg og Aleksander var forresten de eneste to som innrømte det men en gang at vi stemte Teele, for vi ville ikke at Teele skulle gå gjennom all dritten alene. Så jeg gikk ikke bak ryggen til Sofie, for hun visste så og si med en gang at jeg hadde stemt Teele og hun var klar over det at jeg ville ha henne ut. Akkurat som at hun ville ha meg ut. 

Processed with VSCO with s2 preset
Om det bare skulle gått på trivsel der inne hadde jeg aldri vært med på å sende ut Sofie, for hun var en av mine nærmeste der inne. Det er jo ikke gøy når de prøvde å få meg til å stemme Kevin, for da fikk de meg ut. Jeg gir meg ikke før jeg får til ting, så jeg gjorde alt jeg kunne for å ikke ryke selv. Og det funket. Dere må huske at dere får se førti minutter av tjuefire timer, så det er veldig mye mer som skjer som ikke kommer med. Det er et spill, og man må spille for å få være inne på hotellet. 

Jeg vil også si at jeg og Sofie er gode venner i dag, og jeg er veldig glad jeg har møtt henne. Hun er en super jente og jeg er veldig glad i Sofie♡

 

59 kommentarer
    1. Nå skal jeg gi deg noe du fortjener skikkelig, og det er en kommentar som forteller deg noe fint. Nå skal jeg starte med å si at jeg fulgte med på instagrammen din før paradise, og at jeg følte du var veldig overfladisk og tilgjort. Men jeg ser alltid det beste i folk, og prøvde å tenke omvendt. Men når du kom på paradise, jo fler videoer og mer jeg ser av deg, jo mer bare ELSKER jeg deg. Det er som du sier at “ja ok, så liker jeg sminke?” men det betyr ikke at man er et mindre bra menneske fordi. Jeg synes du er utrolig vakker på utsiden, og det jeg har fått følelsen av på innsiden. Måten du ler og snakker på gjør meg glad. Du er fin som du er, og de som sier du skal gå å dø, de sliter bare med seg selv, og er misunnelige fordi de ikke er DEG, og det skjønner jeg godt! YOU GO GIRL!
      Heier masse på deg Martine<3

    2. At folk går til personangrep og snakker dritt om deg på nettet, sier mer om de enn om deg 🙂 la de tro at de vet mer enn du som faktisk var der inne, haha
      Digger deg og heier selfølgelig på deg!

    3. Må le litt når jeg ser på episodene om dagen, fordi så fort ting ikke blir som Sofie og Andrea vill de lage masse opplegg osv… De får det som de vil stadigvekk også fort det går de i mot så er alt så urettferdig..
      De slipper unna hele tiden, Og det at de sier de nye får en sjanse er jo bullshit. Så fort en ny kommer inn så må de jo snu i døra og gå..
      Nei må le litt når jeg ser hvordan folk blir.. Go Lunde !:)

    4. Stakkar Hello det er bare et spill❤️ D er ikke live å være inne på paradise hotel tenk om alle hatet deg der inne men noen vi sende deg ut da må jo du sende hun ut før hun sender ut deg!!

    5. Det er ikke fair gjort mot Sofie, men hør meg ut…
      Jeg ville ha gjort det samme selv, men du burde sagt til Sofie; Jeg beklager, men du kommer til å bli sendt ut.
      Bare sånn at hun hadde fått en liten advarsel
      LoveU

    6. Hvorfor har du 2 nesten helt like bilder under hverandre i dette innlegget? Det er jo bare jævlig kleint

    7. Hva er kleint med det?^
      Og serr folk må lære seg å skille personlig fra spill.. Paradise hotel er først og fremst et spill. Det at man velger å være hyggelig, tenke på trivsel, ikke ta tøffe valg osv osv er opp til hver og enkelt. Føler enkelte deltagere forventer å spille et fair spill gjennom hele veien, som bare er idiotisk.
      Denne sesongen har vært døds trist og kjedelig.. Paradise er morsomt når det er masse drama, backstabbing og tårer, det er det vi seere forventer å se. Ikke en god vennegjeng på ferie i Mexico.
      Skulle bare mangle at det ble litt drama her..

    8. Ka faen er kleint med da? Hahaha herregud folk skal klage på alt as. Hate på alt bare fordi at deiras liv suger uten noen grunn. Nei D er bare tragiskt

    9. Ikke for å være slem, men du er en sykt spoiler!!! Jeg hadde ikke sett episoden fra i går, og du avslørte at det var Sofie som røyk ut i tittelen på innlegge! Kan du slutt å være så spoiler!!

    10. Syntes det dere gjorde var bra, Martine! Stå på, ikke gi deg, blir for meg feil å si siden dere allerede er ute av PH alle sammen. Men spillet kan ha hvert skittent, ja kan si meg enig i det, men ærligtalt, dere er der for å vinne alle sammen. Det var virkelig på tide at det ble tatt noen smarte avgjørelser! 😀
      YOU GO GIRL!

    11. Nei du lyver. Hvor har sofie sagt at hun vil ha deg ut? Hvor i episoden? Det eneste du sa igår på bloggen var: “Bare fordi hun ikke ville ha meg ut, betyr ikke det at hun redda meg? Hun redda deg kanskje aldri, men hun sendte deg aldri hjem eller fikk andre til å gjøre det. Hun passet på deg som er grunnen til at du lever idag på paradise. Ser at du fortsetter å lyve. Og kjæresten din er like fake selv , han ville ha ut Petter på starten og gikk bak ryggen hans noe som er motbydelig. Men neida han får ikke noen sende ut eller hate siden det er typen din. Motbydelige tapere som deg bør kastes ut. Du og henotte er like fake ved å sende ut en som beskyttet dere på paradise, men seff ser aldri noe innrømmelser fra jævla hester. Tazz bare fjern deg ☺

    12. Jeg synes det er jævlig urettferdig at du får så mye dritt for dette. Jeg har aldri heiet så mye på noen i paradise hotel som jeg heier på deg❤️ Jeg synes ikke du har gjort noe som helst galt der inne, og man må faktisk tenke på seg selv først om man vil bli på hotellet. Jeg synes du virker som en helt fantastisk jente, og du er min store favoritt på paradise❤️❤️I tillegg så er du jo helt nydelig😍 Klem❤️

    13. Helt greit at sofie røyk ut hun sa jo mye som var usant for å redde seg selv , aldri bra å lyve uansett spørr du meg. Du tok tak i det og tok ut en sterk konkurrent.

    14. Yoo, ikke begynn med sånne clickbait overskrifter a! Overskriften går jo ikke overens med det du skriver en gang!? Skal sies at du lurte meg denne gangen, men det blir nok siste gang. Easy unfollow

    15. Sjeldent om aldri har noen gjort en bedre versjon på Paradise hotel enn deg. Du viser gjennom at du er godhjertet men allikevel sterk nok til å stå opp for deg selv når du ikke har noe valg og ikke minst smart nok til å skjønnne at du ikke har noe valg. Keep on blogging

    16. Sofie og Andrea mener jo de har reddet alle der inne så fort en annen har en makt. Men hallo???? Hva med alle gangene de har prøvd å få ut folk? Haha, de burde vært mer forståelsesfulle, tok seg ikke bra ut.
      HEIER PÅ DEG OG KEVIN <3

    17. Elsket denne uka av paradise og det er pga. du endelig klarte å få over halve hotellet til å begynne å spille. Paradise hadde vært ufattelig kjedelig uten deg denne sesongen. Sofie har jo aldri reddet deg der inne så jeg skjønner ikke hva folk sutrer over haha. Håper du vinner!

    18. Jeg skjønner veldig godt hvorfor du gjorde det du gjorde, og det var veldig tøft av deg å ta den avgjørelsen. Man må selvfølgelig tenke på seg selv først, selv om trivsel også er viktig. Det er veldig synd at noen folk ikke klarer å skille mellom spill og privaten, men sånn er det. Jeg heier på deg, Martine!!! Håper du vinner 😄

    19. Syns det er sykt teit at alle klager med engang dere begynner å spille, virker som at det kunn er Sofie og Morten som får lov til å spille spillet.
      Jeg ble såå glad når dere begynte å jobbe litt i mot resten og i tillegg fikk det til! Supert!!

    20. Når jeg blir på din alder (jeg er 14 år) da skal jeg også prøve å komme på Paradise hotell. For det ser så fint ut der også kan man pule rundt. Har ikke prøvd det før, men man kan jo tjene penger på det etterpå hvis man starter blogg. synes du er flink jeg. Du har jo mange følgere nå . Det vil jeg også ha. og masse penger da. synes du er fin. kos dg.

    21. Hva er det som skjer her. Jente på 14 vil på Paradise hotell og pule rundt. For å bli kjent? For så å starte en blogg. Hva er det som skjer i samfunnet vårt?

    22. Synes duer flink på Paradise. Pule er sikkert godt. Jeg vil også dit. Og starte blogg etterpå. Behøver ikke jobbe da når man er pen som jeg er. det er du også da. Hvordan starter man blogg? Har lyst til å starte blogg nå Kan vise frem sminke og kroppen.

    23. Herlig innsats siste uka på paradise! Fikk virkelig sansen for deg. Du spilte bra og gjorde det som måtte til uten at du samtidig følte behov for å snakke dritt om folk bak deres rygg. Supert!

    24. Ja men jeg er sikker på at man kan starte blogg hvis man har pult på paradise. Det har jeg hørt fler har sakt også.

    25. Line: Trur du tuller! Martine har jobbet for utseendet sitt! Tenk hvor mye tid hun har brukt på å markedsføre seg selv! Det kommer ikke av seg selv! Du får en jobb der, hvis du skal kopiere det.

    26. Hei. Jeg vet dette kanskje er et privat spørsmål, men jeg vurderer å ta silikon, men jeg vet ikke om puppene mine er “små nok” til det. Så hvilken bh-størrelse brukte du før du tok silikon? Digger deg <3

    27. jamen. Hvis man puler på Paradise da blir man kjent. Det har jeg sett før også. hun som vant sist fikk penger til silikon også.

    28. Jeg synes du er fin. Hvordan får man lov til å komme in på paradise? Jeg har lyst til å vise fram meg selv. Men jeg må på TV først. Hvordan kom du inn på paradise?

    29. Slå deg sammen med Kevin så vinner dere alt 🙂 du er helt rå! Håper du ikke bryr deg om alt dritten som blir skrevet til deg – det er sykt ufortjent og du virker som en herlig person 🙂 Stå på, Lunde! Du er SUPER

    30. Hei snuppa!
      Du vet du hva. Jeg måtte nesten bare kommentere her, rett og slett fordi jeg fikk så innmari vondt av de kommentarene som du la ut på det ene innlegget.
      Jeg ante faktisk ikke at folk kunne være så slemme via nettet, og at noen kan skrive slike ting. Det gjør meg bokstavelig talt dårlig.
      Jeg håper du ikke tar de kommentarene personlig, for det er veldig åpenbart at det er folk som ikke har det godt med seg selv.
      Du er jo så vakker! Latterlig lavmål og angripe utseendet, spesielt når dette er noe som er helt ute av kontekst. Spill er spill, og det overrasker meg stadig vekk at folk legger seg oppi alt mulig når de fleste hadde gjort akkurat det samme.
      Jeg pleier ikke å lese blogg, men som alle andre må man innom av og til, og da når jeg så de kommentarene ble jeg sint. Derfor ville jeg kommentere her, og si you go girl!
      God helg!!

    31. Anonym Kl 14:09 klarer du å holde kjeft da ikke bruk ord du ikke kan . Line hvor har du hørt det du skjønner att PH er ett spill

    32. Herregud! Blir rett og slett flau over dere som kommenterer! Ha heller de stygge orda for dere selv å oppfør dere som mennesker. Tviler dere hadde likt om noen slengte sånne kommentarer til dere.. tenk før dere gjør ting!
      Håper ikke du lar det gå inn på deg. For de er mest sannsynlig bare missunnelig. Som regel sånn…..
      Enig med ho som er et par hakk opp her 😉
      Stå på! Dette er et spill og lykke til Martine 🙂

    33. Noen folk må bare vokse opp. Rett og slett. Hadde dem vært i din situasjon så hadde de helt sikkert gjort det samme. Ikke å bry seg om sånne veslevoksne drittunger 🙂
      Dem kommer aldri til å være med på Paradise uansett 😉
      Stå På Martine!

    34. Fantastisk hva dere fikk til! Endelig skjedde det noen ordentlige valg og litt ordentlig spill inne på hotellet! Koser meg mer og mer med “Pærrrraaaa” 🙂

    35. Du turte ikke å sende hjem Sofie engang, og du smisket med Teele for å ta den jobben. Hvor fake og feig er ikke du a?

    36. Guri dere må tåle mye rart som blogger…. mye drittunger som skriver her😤Sofie måtte ut! Hun har jo styrt hotellet hele veien, det er ett spill …. tror folk glemmer det! Heier på deg og Alex💖

    37. Anonym 01:47 hvor fake er ikke du som skriver sånne dumme kommentar å hadde du gjort det å anonym kl 00:22 du som heller er en dritt kjerring

    38. Har heia på deg helt fra starten Lunde! Elsker at du har begynt å spille litt nå, det var en fordel for deg og mange andre å få ut Sofie og sånn er det. Spill er spill, kanskje dere er venner igjen nå på utsiden 🙂 Sier det jeg å: haters gonna hate, mange som ikke forstår og oppfører seg som drittunger.

    39. Hei, lunde. Jeg syns du bare skal dritte i alt det bullshitet folk kommenterer. Du er den beste backstasbberen noensinne! Og det er noe som er nødvendig hvis du skal komme lang på paradise. Jeg mener at du gjorde det du var nødt til og du gjorde det med glans. Kjempe gøy å se på!!!

    40. Martine, vær så snill og driiit i alt det tullet som syke folk skriver 😄 Det er så mange folk i verden som er sinte, og lar sinnet komme ut på de mest utrolige måter. De skylder på alle andre for ting som går galt i verden og utrydder ulver og andre rovdyr etc. 😤 Det provoserer meg at noen prøver å bryte ned en så sterk, skjønn og nydelig jente som deg. Det viser bare hvor ond verden kan være. Fortsett å være et positivt motstykke til alt dette 💜 Paradise har aldri vært så spennende og morsomt som denne siste uka, takket være deg og Aleksander, Kevin, Grunde, Henote, Ida og Teele 😍😄😆 Det er lenge siden jeg har ledd så mye. Fortsett og spre glede, og vis at all denne bitterheten fra andre bare preller av deg 😎

    41. Jeg har ikke noe i mot deg Martine og dette er tross alt et spill. Du fortjener ikke hat for å sende ut Sofie. For tross alt må noen sendes ut. Og folk har blitt sendt ut av paradise gjennom hele denne sesongen. Men det jeg syntes du kunne gjort annerledes var det at du gjemte deg bak teele. Etter at hun sendte hjem Sofie fikk jo hun mye av skylden. I stedet kunne du selv tatt ansvar og vært litt modigere.

    42. Syns det va knall bra jobba på paradise! Hadde du ikje fått ut Sofie hadde du mest sannsynlig måtte dratt selv. Syns du lager bra TV å paradise begynner endelig
      å bli spennende pga deg!

    43. Kjære Martine!
      Jeg har sett små glimt av deg både på tv og instagram før du ble med på paradise hotel. Jeg prøver å ikke dømme folk før jeg blir kjent med dem, men etter å ha sett deg “live” og usminket over tid på tv må jeg innrømme at jeg tydeligvis har dømt deg en smule, for jøss så positivt overrasket jeg har blitt! Du virker så varm og omsorgsfull, lite selvhøytidelig og du sier sjeldent noe negativt om andre. Fortsett sånn!
      Prøv å ikke tenke på alle de negative kommentarene du får. Det er nok bare sånn at man velger en side å stå på når man engasjerer seg i et sånt konsept som Paradise Hotel, og det er dessverre ikke alle som klarer å tenke at det er et spill.
      Jeg heier på deg, og det vet jeg at det er mange andre som gjør også 🙂 Prøv å fokusere på det!

    44. Hahahaha det er PARADISE HOTEL folkens. Det minst viktigte (dog litt underholdende) programmet som finnes. At noen kan bry seg så mye om hva ti 20-åringer gjør inne på et hotell er et mysterium. Å klikke så fælt på hva folkene gjør der inne, er som å bli sur på skuespillernes rolle i Hotel Cæsar. Sånn for real.

    45. Go go du Lunde.
      Endelig ble det litt drama på PH.
      Noen må ut, for at spillet skal fortsett.
      Det va enten dæ eller Sofie.
      Sånn e det bare.
      Der inne går det ikke an å vær snill med andre 24/7.
      En ska vinn, og spillet blir hardere hver episode.
      Du gjor det eneste rette, for dæ sjøl. E jo ikke nåkka vits å tap, når du e der for å vinn ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg