Premiere på Chris Baco sin nye låt- Hawaii

Innlegg i samarbeid med Chris Baco


Hey!

Jeg har vært så heldig og fått lov til å ha premiere på Chris Baco sin nye låt her på bloggen. Låten heter Hawaii, og den er så bra! Den gir meg en skikkelig sommerfølelse, og jeg lengter så utrolig mye etter sommer når jeg hører på denne. Sangen ble lagt til i spillelisten min på Spotify med en gang, og jeg er helt sikker på at denne kommer til å bli spilt mye i sommer!


En liten funfact er at for mange år siden var jeg og venninnene mine skikkelig fan av Chris Baco. Vi digget han, og derfor synes jeg det er utrolig morsomt at jeg får ha premieren på min blogg nå. Dere finner sangen på spotify HERog Facebooksiden til Chris Baco finner dere HER

9 kommentarer
    1. Lol hadde helt glemt CB, husker alle i Oslo hadde ligget med han for flere år tilbake, og alle snakka om hvor liten pikk han hadde 😂

    2. Hei, jeg lurte på hvor dette er? Altså hvilken strand er du på? Det var så utrolig fint der!😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg