Mine favoritt leppeprodukter

Heei!

Jeg får ekstremt mange spørsmål om dagen om hva jeg bruker på leppene mine. Spesielt hva jeg brukte under introen min på Paradise Hotel, derfor tenkte jeg å vise dere alle mine favoritter nå. Dette er ikke et sponset innlegg, og dette er produkter jeg har brukt lenge og som jeg bruker fast.



Lipgloss fra Lumene i farge nummer 3.


Butter gloss fra Nyx i farge “Madeleine”.


Lipliner fra Mac i farge “Subculture” og leppestift også fra Mac i fargen “Honeylove”. Det er disse produktene jeg bruke i introen min, og jeg brukte også disse to mye inne på hotellet. 


Matt lipstick fra Nyx i farge “07”. Denne tørker matt på leppene, og sitter utrolig lenge på. 

Dere ser hva det går i, haha! Bruker kun lyse og nude farger, så mange av de ser veldig like ut. Dette er altså mine favoritter♡

6 kommentarer
    1. Tusen takk for at du svarte! Synes forresten de haterne som mener du gjorde noe feil denne uka tar helt feil. Ikke ta til deg hate<3 lykke til

    2. Elsker sminken din, du er sykt flink. Heldig som er like pen uten som du er med. Blir irritert og lei meg når jeg ser hvor mange frekke og grusomme kommentarer du får. At folk kan skrive noe slikt er helt uvirkelig. Du virker som en fantastisk jente med masse positiv energi. Har aldri sett deg sur på ph, og du tar virkelig godt vare på partneren din. Haha. Heier på deg. You go girl!

    3. Hei vi er 4 jenter i 7B og vi synes du er et godt forbilde. Du har nydelig sminke og et nydelig smil.
      Vi elsker bloggen din og YouTube kanalen din sammen med Isabell💋
      Vi heier på deg på PH.🌌
      Det betyr mye for oss hvis du svarer.❤
      Keep going & forget the haters.❤
      PS: hilight on fleek💎
      Ilu girl💌

    4. Hvilken leppestift brukte du på parseremonien denne torsdagen? Er det denne, eller eventuelt den siste du nevnte i forrige innlegg? Var vanskelig og se, men den var ganske matt på parseremonien. 🙂
      Lipliner fra Mac i farge “Subculture” og leppestift også fra Mac i fargen “Honeylove”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg