Jeg satt på med en som kjørte i blinde

Hey!

Herreguuud, i dag har jeg gjort noe sykt! Jeg ble spurt om å være med på et stunt med en magiker, og sporty som jeg er sa jeg så klart ja. Jeg angret meg fort da jeg kom dit og skjønte hva jeg skulle gjøre fikk jeg panikk. Jeg skulle sitte på med en ukjent fyr som kjørte med en stor, svart hette over hodet. Jeg trodde seriøst at vi kom til å dø, for det var mye trafikk i Oslo i dag. Jeg vil ikke fortelle særlig mer, men det kommer ut en video med alt dette imorgen. Jeg linker til videoen så fort den kommer ut. 


Dette er altså magikern. Han er også med på Norske Talenter nå, så dere må stemme på han!

Processed with VSCO with s2 preset
Jeg fikk også en omvisning i God Morgen Norge studioet, og det var veldig stas! Ble nesten litt starstrucked når jeg satte meg i den sofaen, haha!

Nå skal jeg straks gjøre meg klar, for i kveld er det klart for Ariana Grande afterparty på Nox/Sollihagen. Jeg gleder meg utrolig mye, og vi er en fin gjeng som skal dra dit sammen. Jeg tror det kommer til å bli kjempegøy, og vi skal kose oss masse. Egentlig har jeg tatt en liten pause fra å dra ut, men i dag fristet det veldig. Vi skal først møte noen venner å spise, før vi drar å tar noen drinker. Etter det går turen videre til Nox/Sollihagen. Jeg satser på en bra kveld, med bra mennesker! Nå gjelder det bare å få sminken klar, og det kan ta sin tid.. Hehe!

Vi blogges senere♡

 

6 kommentarer
    1. Haha, Anonym 😅🙄 er du seriøs? Faen, jeg blir virkelig opp til flere ganger dagen forbauset over dumme, idiotiske, unødvendige, slemme, tergende eller håpløse (!) kommentarer. Kan leke litt deg da Anonym : Har du ikke noe bedre å gjøre? Går det utover deg eller din relasjon med dine foreldre å gjøre? Hvorfor plage? Smil så smiler verden tilbake, vettu! Eller hva med ; har du ikke noe pent å si, så… hold kjeft..! 🙄 Peace out 😁🙌🏼

    2. Hei, Martine! Liker så godt bloggen din og deg på paradise, synes du virker så ærlig og kul. Kan du fortelle hvilken sminke på bruker på vignetten på PH? Digger den looken! Særlig leppesminken. Er det mac? Håper du får en fin kveld, klem <3

    3. Vel, det er en hette som gjør at han kan se gjennom. Man får kjøpt de på ebay, også er det en billig teknologi som gjør at han kan skru av og på om han vil se gjennom eller ikke.

    4. Hei! Vil bare si at du gjør en vanvittig god figur på PH. Sjarmerende og ydmyk, og det at du spiller denne uka har endelig gjort at sesongen har tatt seg opp! Storkoser meg!
      Mange bloggere er ufine med diva-nykker og snakker om (eller skjuler) operasjoner, shopping, penger, og er dårlige forbilder uten å forstå konsekvensene av det. Disse får mye tyn og hat fordi de provoserer, fordi folk reagerer. Det hatet blir ofte beskrevet som “sjalusi”, noe det usannsynlig er. Du derimot, om du får stygge kommentarer, så tror jeg det i bunn og grunn handler om sjalusi. Du er et godt forbilde, fordi du fremstår som snill og ydmyk. Helt supert!
      Hilsen ei som er 10 år eldre enn deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg