“Jeg har ikke meldt meg på Paradise Hotel for å få kjæreste liksom”

Haha, den kommentaren der burde jeg kanskje ikke sagt under innsjekken min. For hva skjedde? Jo, jeg fant meg så klart en gutt på Paradise Hotel. Det er jo så typisk, men det er også utrolig morsomt hvor fast bestemt jeg var på å ikke finne meg en gutt der inne. Likevel skjedde det, og jeg kunne ikke vært mer glad nå.

Er det ikke alltid sånn at når man absolutt ikke har lyst til å møte en gutt, så skjer det? Jeg hadde ikke lyst på kjæreste, og jeg var egentlig ganske lei av gutter. Jeg hadde hatt en del dårlige opplevelser med gutter før, så det å skulle møte en var helt uaktuelt.


Da jeg sjekket inn på Paradise og så Aleksander synes jeg han var utrolig kjekk, men tenkte at han skulle være en skikkelig fuckboy. Jeg visste med en gang at han var en type jeg kunne falt for, men det skulle så klart ikke skje. Vi ble partnere og vi ble ganske kosete med en gang. Jeg husker vi tullet mye om at når vi kom hjem skulle vi kjøre et skikkelig PR-stunt og late som om vi var sammen. Lite visste vi da om hvordan det kom til å bli.

Ukene gikk der inne og jeg ble mer og mer betatt av Aleksander. Vi var sammen mye og hver kveld la vi oss sammen, men følelser? Nei, det utestengte jeg. Jeg orket ikke å la følelsene slippe til i og med at vi var på TV, og jeg visste det kom til å bli vanskelig. For hver dag som gikk ble jeg mer og mer sjarmert av Aleksander. Alt fra måten han snakket på, til hvor fjern han i blant kunne være fikk meg til å smile. Jeg skjønte fort at dette kom til å bli vanskelig, men likevel ville jeg ikke at det skulle bli noe mer mellom oss. 

Jeg var veldig redd for tiden når begge skulle være hjemme igjen, at han ikke var den samme gutten som han var på hotellet. Jeg var redd for at han ville nyte det å være en Paradise Hotel deltager, for det er veldig forstålig at mange vil. Dere skjønner hva jeg mener, så jeg tenker ikke å skrive akkurat hvordan jeg var redd han skulle holde på. Hehe! Ingen av oss visste hvordan ting skulle være på utsiden og jeg tror begge var litt usikre.


Heldigvis ble det ikke sånn. Så fort begge var hjemme snakket vi konstant. Vi ringte hverandre flere ganger om dagen, og jeg ventet bare på at han skulle komme til Oslo. Jeg spurte flere ganger om når han skulle komme, og hver gang jeg spurte svarte han at han ikke visste. Plutselig en dag ringte det på døra, og der sto han. Han hadde klart å lure meg og overrasket meg med å komme til meg. Jeg ble så utrolig glad og endelig kunne vi snakke ordentlig ut om alt uten kameraer tilstedet. 

Vi har vært sammen så og si hver dag etter begge kom hjem fra Mexico. Jeg tror vi kun har vært borte fra hverandre i et par uker til sammen. Etterhvert ble det veldig naturlig at vi var kjærester. Aleksander er den snilleste gutten jeg noensinne har møtt. Han behandler meg utrolig bra og han er helt fantastisk. Han er den fineste gutten jeg har møtt både på innsiden og utsiden.


Jeg tror rett og slett det er sånn at når man ikke vil ha kjæreste, da skjer det. Jeg var veldig sikker på at jeg ikke skulle møte noen, men når jeg møtte Aleksander ville jeg ikke la den sjansen gå fra meg når jeg merket hvor bra vi hadde det. 

Håper dere fikk litt mer oppklaring i ting nå, og tusen takk for alle fine gratulasjoner. Dere er best♡

46 kommentarer
    1. Ååå dere er såå søte sammen! Visste med en gang jeg så dere som partnere på Paradiset at de hadde god kontakt med hverandre, og det viste seg å være sant. Gratulerer så mye, vakre Martine og Aleksander❤️

    2. Fyf jeg er så glad på deres vegner! ❤️Dere passer så sykt godt sammen😊Dere er verdens fineste par!
      Det går sånn serr ikke ann å ha et bedre par en dere💙
      Jeg kødder ikke engang jeg sto å danset fordi dere ble sammen (Ik jeg er syyykt rar) 💖
      Håper dere er sammen lenge/livet ut😂❤️
      Btw du er forbildet mitt Martine ❤️Lovey

    3. Dere er sinnsykt søte sammen, men lurer på en ting. Hva tenker du om den perioden da Martine Og Aleksander lå og kosa ogsånt før hun sjekket ut??

    4. Men ikke ofte paradise hotel par varer da 😂
      men du er litt heldig med at en fyr gidde å reise for å møte deg

    5. OMG JEG ER SÅ GLAD I DERE BEGGE JEG HAR HEID PÅ DERE SIDEN DU KOM INN PÅ PH OG DU OG ALEX BLE PARTNERE JEG ER SÅ GLAD DU MARTINE ER SYKT PEN SNILL KUL OG MORSOM JEG SER OPP TIL DEG OG HILS FRA MEG TIL ALEX OG SI AT JEG SYNES HAN ER VELDIG KJEKK DERE ER SÅ SØTE SAMMEN. JEG HOPPEN EN DAG JEG KAN BLI LIKE PEN SOM DEG OG FINNE EN SNILL SØT,KJEKK GUTT LYKKE TIL VIDRE OG DERE HAR SIKERT VUNNET PH ALEREDE❤️❤️❤️❤️❤️

    6. Gratulerer så myeeee begge to😍😍dere er utrolig søte sammen😘Dere fortjener å vinne paradise hotell sammen, for dere har stått sammen nesten hele tiden❤Utrolig glad i dere begge😘Håper jeg møter dere en gang…hadde vært såååå kult❤ Instagram: mmarleneholmm
      Hils Aleksander fra meg😍😍

    7. Kjørt snille, søte, fine Martine! Du og Alex er eit kjempe søtt par på PH og på utsida!! Ilusm❤️❤️❤️ Håper eg finner lykken ein dag som du gjorde.
      Hilsen Katrina
      Hils Alexander frå meg å si at dere har vunnet PH allerede❤️❤️

    8. Heia Queen Lunde! Jeg har sett nesten alle sesongene, og har blitt så provosert over feige og dumme deltakere. Trodde det først om deg da du sjekket inn (forhåndsdømte deg på urimelig grunnlag). Men du har vokst på meg og i dagens deltaker viste du hvem som er den ekte dronningen og det er deg! Jeg elsker paradise igjen pga DEG og Alex og hans kjærlighet til deg. 😍
      Du er helt RÅ! Jeg lover å være din trofaste leser og største fan. 🙂

    9. Dere er kjempe fine sammen! Jeg hadde også bestemt meg for at jeg absolutt ikke skulle få meg type når jeg flyttet til Bergen. Jeg var lei av gutter. Men jeg fant drømmegutten og vi er fortsatt sammen etter 4 år. Det skjer når man minst venter det.❤

    10. Dere ser ut til å passe veldig bra sammen, alex virker som kjempe snill gutt og kjærligheten han viser for deg når han begynner og gå imot de han spilte med pga av deg. DEEILIG at endelig noen har baller til å begynne å spille imot tante sofie og hva hetter hun igjen hun som liksom leker prinsesse og digger my little ponie….Kudos,chapeau lykke til

    11. Du er kvalm, rett og slett.
      Du og hun jævla Henriette er kvalme. Folk som Andrea og Sofie passer på deg i mange episoder og du går imot dem? Du går imot folk som har passa på deg og som aldri ville sendt deg ut? Du er like fake som puppene dine, din kvalme hest. Aldri om jeg vil at du skal vinne paradise, kvalme dritt.

    12. Hvordan takler du at Isabelle ble stilt i så dårlig lys både i PH og på ærlige Norge? Har hun bare litt uflaks med hvordan hun fremstår foran kamera?

    13. Skjedde det samme med meg! Jeg kunne faktisk ikke få meg kjæreste siden jeg skulle til USA på utveksling. Plutselig dukket drømmegutten opp og det ble bare mer og mer følelser. Gjett hvem som bor sammen med denne gutten og aldri dro til USA da🙈🙋🏼

    14. Så utrolig koselig! Jeg traff min kjæreste helt tilfeldig, og det sa klikk med en gang, og nå har vi bodd sammen i snart 4 år. Føler meg som verdens lykkeligste.

    15. Jeg synes dette er helt syykt fint, syykt sjalu på at du er sammen med Aleksander å ikke MEG!!! 🙁 🙁

    16. Se det nye innlegget til Andrea! Hun tar all ære for at du og Henote og Teele hadde overlevd på hotellet så lenge, og hun mener dere svikter henne og Sofie. Jeg tror knapt det jeg leser! De jobbet jo for å få ut deg i miss Paradise-uka! Og hvem er egentlig Andrea til å prate? Hun har bare seilt gjennom uten å gjøre en dritt. De gangene hun har vært i trøbbel, så har Sofie ordnet opp for henne. Du har i det minste vært tøff. Da du fikk fredning av Kevin, så sørget du for å bruke den så en stor konkurrent røk. Du var ikke redd for å gjøre deg upopulær. Andrea skryter av at hun har vært god i spillet, men sannheten er vel at hun ikke har trengt å gjøre noe som helst. Du har vært god i spillet! Har tatt tøffe valg når det har vært nødvendig, og du finner deg ikke i å være en brikke i andres spill. Sykt at Andrea får seg til å skrive det der.

    17. Du fikk deg kjæreste for å få mer populæritet , for er du med i en TV greie så er jo det tingen for å få folk til å ville vite mer … så fort du ikke er med på noe TV da er du historie:) så ja nyt mens du kan 😂😂😂

    18. uff: du mener sånn å deg selv? Nå var martine ganske kjent for mange før hun sjekka inn på PH, hadde blant annet over 120k følgere på instagram så tror ikke du trenger bekymre deg for akkurat det haha lol

    19. Måtte bare poppe inn for å si at tirsdagens episode har kanskje vært en av de beste i løpet av denne utrolig kjedelige sesongen, og det var takket være deg! Når du sjekket inn tenkte jeg ikke så mye om deg, men du er jo dritsmart!

    20. Kanskje litt vanskelig å bare være fuckboy når man bor på samme rom, og er med hverandre hele tiden…

    21. Gratulerer så mye 🙂
      kan du lage en ordentlig sminkevideo snart, hvor du f.eks skal ut på byen eller noe? litt mer enn hverdagssminke. og der du viser hvilke produkter du bruker

    22. Gratulerer!😍 Er glad på deres vegne. Dere er utrolig søte sammen. Veldig typisk å treffe en gutt når man minst venter det.😅

    23. Du gjør meg kvalm. Kan ikke tro at du er så jævlig dum. Andrea og Sofie har tatt deg godt i mot i dems allianse og du velger å gå i mot dem. Det er det dummeste du kan gjøre. Du har skutt deg no så jævlig i leggen. Håper de sender deg på hue å ræva ut så fort som de får sjansen. Håper Aleks knuller driten ut av deg slik at du dør.

    24. Synnøve! Du har 0 rett til å hate på Martine! Du som skyter deg selv i leggen som skriver dette til Martine, for å si det mildt. Du er bare sjalu på Martine, fordi hun har så mye bra, som hun har gjort mye for å få! Du hadde ikke likt å få masse hate du heller, så la være! Martine fortjener absolutt ikke denne haten, og hun gjorde som hun selv måtte og ville for å holde seg trygg inne på Paradise den uken! Du hadde også jobben hardt for å bli der inne! LoveU Martine <333

    25. Fyfaen du er så jævla dum at det ikke går Ann, hvorfor i helvete sender du ut Sofie når hun er 100 ganger snillere og smartere enn deg? Alle liker hun og ikke deg og det vet du. Du må skjønne at folk ville ha deg ut med engang og nå også. Ingen vil ha deg med på pH. Håper du begynner å gråte når du ryker neste uke og da skal jeg begynne å le som faen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg