Mine skjønnhetsfavoritter♡

Innlegg i samarbeid med LYKO

Hei!

Processed with VSCO with s2 preset
Det er ingen hemmelighet at jeg er over gjennomsnittet glad i sminke, og jeg får ofte spørsmål om hva slags produker jeg bruker. Derfor tenkte jeg nå og vise dere noen av mine favoritter fra LYKO. LYKO er en nettbutikk med et utrolig stort utvalg av sminke og skjønnhet. Jeg har allerede drømt meg bort i nettbutikken deres et par ganger, de har virkelig alt innen sminke! Dere finner link til nettbutikken HER!

Her er mine favoritter♡

Processed with VSCO with s2 preset
Dette øyenskyggepallettet er så utrolig fint! Fargene er perfekte og jeg elsker at palettet både har matte og skimmerfargede skygger. Dette palettet finner dere HER.
Processed with VSCO with s2 preset
Jeg bruker så og si bare nude på leppene til hverdags, derfor ble jeg veldig glad når jeg fant disse to. De har en perfekt nudefarge og den i en litt mørkere rosa blir utrolig fin i sommer. Dere finner de HER, HER og HER.
Processed with VSCO with s2 preset
Dette her må være et av mine favorittprodukter. Det er et serum som gir en helt fantastisk fin glød. Jeg bruker denne ofte alene, fordi man trenger faktisk ikke noe over når man har på denne. Den er perfekt til hverdags når man kanskje ikke orker å bruke så mye sminke. Jeg har aldri opplevd at huden min har så mye glød og den er også utrolig fin under en foundation. Denne finner dere HER
Processed with VSCO with s2 preset
Jeg er veldig glad i cream contour og denne fra Anastasia er en av mine favoritter! Den er superlett å blende ut, og den gir et fint og naturlig resultat. Dette kitet inneholder de perfekte fargene og de passer huden min veldig godt. Jeg har i fargen fair, og den finner dere HER.
Processed with VSCO with s2 preset
Så, til mine favorittprodukter når det kommer til hår. Jeg får hele tiden spørsmål om hva jeg gjør med håret mitt og hvordan jeg holder det kaldt. Disse to fantastiske produktene her er hemmeligheten. Jeg har brukt disse to i flere år, og om jeg ikke hadde hatt disse måtte jeg nok gått til frisøren en gang i måneden. Håret mitt får fort gulskjær i seg, men disse to holder håret mitt kaldt hele tiden. Jeg bruker disse produktene rundt en gang i uken, og da har jeg shampooen i håret i rundt fem minutter før jeg avslutter med balsamen i rundt to minutter. Jeg skal love dere at disse to produktene sparer dere blondiner for mange frisørtimer. Dere finner begge to HER.

Dette er mine favorittprodukter for tiden og jeg er så fornøyd med alle tingene. Flere av disse produktene har jeg brukt i flere år og jeg tror faktisk aldri jeg kommer til å bytte de ut. 

Jeg har også fikset dere en rabattkode hos LYKO! Om dere bruker rabattkoden “15altmalu” får dere 15% rabatt i nettbutikken. Hvis dere følger med på Instagram imorgen, legger jeg også ut en konkurranse med noen sykt kule premier. Skulle gjerne hatt de tingene selv, men ville heller lage en konkurranse til de beste leserne i verden♡

 

 

24 kommentarer
    1. Hadde eg bare hatt råd til å kjøpe dette, det var ganske fint, og den shampooen hadde nok håret mitt hatt godt av.. 😊

    2. Hvis du ikke har farget hårete allerede har litt gullskjær i håret , gjør den sjampoen håret ditt litt mer “blondt” da?

    3. Hva slags hud pleie bruker du og kan du legge ut om hva du bruker som daglid routine av hudpleie , og om du kan legge ut samtidig noen tips til bra black heads masker , hvis du bruker det , og eventuelt andre pleie produkter . Venlig hilsen Emilie , ps : du er sykt pen foresten❤❤❤

    4. bruker også fudge sin blåshampoo og balsam, men får ikke fargen i håret jevn. Hvordan får du en kald farge jevnt i hele håret?

    5. Den leppestiften du brukte på dagens ph-episode, hva heter den? Var veldig fin farge! Mener altså den leppestiften du hadde på under innsjekk.

    6. Lurer også på hva du brukte på leppene i mandagens episode av PH. Så utrolig nydelig farge (og du er helt nydelig, både på innsiden og utsiden)

    7. Hihi, jeg trodde håret mitt var et krisetilfelle og kjøpte den sjampooen. Jeg fikk streng beskjed av frisøren å ikke la den sitte i for lenge… Jeg ga F og sov med den for å gjøre håret ekstra kaldt. Jeg våknet opp med blått hår 🙂 så det er tydelig at den er effektiv og at man kun trenger 5 min

    8. kunne du ikke hatt konkuransene dine på bloggen heller? jeg å flere venniner har ikke instagram å vi vil gjerne delta på konkuransen..

    9. Jeg reagerer litt på at disse “favorittene” ikke er blitt brukt engang. Men kanskje greit å si de er favoritter slik at flest mulig unge jenter handler på butikken du linker til slik at du kan få lønna di..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg