Kunne vi sende meldinger hjem på Paradise?

Hey!

Dette spørsmålet får jeg alt for ofte, og jeg er helt sikker på at de andre deltagerne også får dette. Vi hadde telefoner inne på Paradise Hotel og som man ser i noen episoder ble de brukt mye.

Dessverre var det sånn at vi kun fikk ta bilder med disse telefonene. Telefonen var låst og vi kunne bare komme oss inn på kameraet. Vi fikk ikke sende meldinger eller ringe hjem, vi fikk ikke sjekke Instagram eller Facebook. Vi var avlogget fra sosiale medier, men vet dere hva? Jeg synes det var så deilig! Det var ikke noe problem for meg der inne å gi fra meg telefonen, og jeg synes det var ganske bra å være uten mobilen litt. Jeg er litt for avhengig av mobilen min, så det å skulle ha en pause var kun deilig. Det er nesten så jeg vurderer å ta en dag i uka uten sosiale medier, for det gikk overaskende bra uten mobilen min der inne. 

Processed with VSCO with s2 preset
Vi brukte kameraet på mobilene vi fikk utdelt en del og det er jeg veldig glad for i dag. Vi får masse bilder tilsendt hver dag, og det er så koselig å se igjennom alle bildene og mimre litt tilbake. 

Nå skal jeg dusje og fikse meg, og så skal jeg nedover til byen å møte Sofie. Ha en fin lørdag, så blogges vi litt senere♡

11 kommentarer
    1. Men jeg skjønner ikke! Ingen vet at dere er på paradise hotel.. ble liksom ikke foreldrene eller vennene deres bekymra når de ikke visste hvor dere var eller hva som skjer med deg? 🤔

    2. Hej! Är lite nyfiken på vad du använder på läpparna? Är på jakt efter ett bra läppstift/läppglans och behöver tips!! Kram ☺️

    3. Jeg skjønner ikke liksom, ble ikke foreldrene deres bekymret da de ikke hørte fra dere på så lenge? Mamma hadde jo meldt meg som savnet og satt i gang leteaksjon..

    4. Jeg tipper mest sannsynlig at de aller nærmeste vet at de skal til paradise.. er vel bare at det ikke skal være så offentlig først.

    5. Jeg har lurt lenge på hvordan man gjør det som f.eks med deg da som er kjent på i Instagram. Når du var i Mexico under innspilling hva gjorde du da? Mtp følgerne dine på Instagram?
      Foreldre og nær familie vil vell få beskjed om at du skal være med? Men venner rundt osv, hvilken delhistorie brukte du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg