Ukens spørsmål 6

Hei dere!

Da var det endelig tid for ukens spørsmål igjen. Husk at om dere lurer på noe er det bare å legge igjen en kommentar, så svarer jeg hver fredag. 

Hvordan melder man seg på Paradise Hotel? Man må svare på flere spørsmål og sende inn en søknad, og etter en stund får man svar på om man er videre til intervjurundene. 

Har du bunad? Og isåfall hvilken? Jeg har designet min egen bunad faktisk. Jeg elsker den og synes det er så morsomt at jeg er den eneste som har denne. 


Hvilken foundation er din favoritt? Når jeg ikke har på selvbruning bruker jeg Urban Decay sin all nighter i farge 2.5. Og om jeg har på selvbruning bruker jeg Mac sin Pro Longwear i fargen NC25. 

Er Emilie Aarsrud kusinen din? Ja, det er henne! 

Hva vil du studere? Jeg vet faktisk ikke om jeg vil studere, isåfall har jeg ikke funnet ut hva enda. Det er ingenting som interreserer meg for øyeblikket, og det å starte på skole igjen er jeg ikke motivert for nå. Kanskje jeg en dag finner noe som virker interresant, og da vil jeg selvfølgelig studere. 

Hvor kjøper du klærne dine? Jeg kjøper nesten bare klær på Kouture og Zara i Norge. Jeg liker egentlig best å shoppe i utlandet, synes Norge har litt dårlig utvalg av butikker. 

Processed with VSCO with s2 preset
Er det ikke veldig dyrt og unødvendig å kjøpe så mye mat ute? Jo, absolutt! Jeg bruker alt for mye penger på å spise ute, men dette må jeg slutte med. Det er alt for dyrt og det har blitt alt for mye av det i det siste. 

Kan ikke du og Aleksander bare innrømme at dere er sammen? Haha, jeg vil selvfølgelig si ifra om dette skjer. Akkurat nå har vi det veldig fint sammen og vi er mye sammen, men vi er ikke kjærester. 


Hvor er tightsen fra? Den kjøpte jeg i Spania på Bershka for noen år siden. Synes den er så fin i fargene, så gleder meg til jeg begynner å trene slik at jeg får brukt den litt. 

Bor du og Aleksander i samme leilighet? Nei, han bor i Bergen og jeg i Oslo. 

Hva slags extension bruker du? Jeg bruker ikke extension, men jeg synes det er veldig fint om man krøller håret. Derfor setter jeg det inn i blant, men det har jeg ikke gjort på rundt ett år. Det jeg bruker da er fra Luxushair! 

Hvor er blusen fra? Den er fra Zara. Kjøpte den for ikke så alt for lenge siden, og den er så sommerlig og fin! 

Håper dere fikk svar på noe dere lurte på! Ha en fin fredagskveld videre♡

 

 

47 kommentarer

Siste innlegg