Nye tilskudd i garderoben

Inneholder adlinks

Hey dere! 

Jeg har vært så heldig å få plukket meg ut noen ting fra Junkyard, og jeg er så fornøyd med alt sammen! Jeg er til vanlig veldig skeptisk med å kjøpe bukser på nett, men begge disse satt som et skudd. Junkyard har så mye fint for tiden, og jeg kommer garantert til å bestille meg mer derfra om ikke så alt for lenge.
Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset
Jeg elsker denne buksen! Den er utrolig deilig å ha på, i tillegg har den en perfekt blåfarge og hullene gjør den enda kulere. Denne buksen må nok være en av mine favoritter!

 Dere finner t-skjorten HER og buksen HER
Processed with VSCO with s2 preset
Ingenting er vel finere enn hvite sko? Disse er utrolig behagelige og man kjenner nesten ikke at man har de på. Disse finner dere HER.

Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset
Skinnbukser er veldig inn for tiden, og disse er de fineste jeg har prøvd. De sitter helt stramt, men er likevel komfertable å ha på. Disse har jeg allerede brukt mye! Genseren er jeg også veldig fornøyd med. Jeg er veldig lite fan av gensere med hetter, og når jeg så denne måtte jeg ha den med en gang. 

Buksen finner dere HER og genseren finner dere HER.

Jeg har også fikset dere en rabattkode hos Junkyard. Om dere bruker koden “MARTINEL15” får dere 15% rabatt hos Junkyard. Rabattkoden varer frem til 10.mai!♡
 

 

14 kommentarer
    1. Hei Martine! Du er superflott <3 Prøvde å bestille noe fra Junkyard nå, med rabattkoden din, men kommer opp at den ikke er gyldig..?

    2. Nydelig! Kan du være så snill å svare på hvilke extensions du bruker og hvilken farge du har? Elsker håret ditt. Needs to know! 💗

    3. Jeg har et spørsmål det er ikke med det du skrev eller noe men. Er det noe mellom deg og Alexander? Men de bildene du tok er bare så fine.. LOVE YOU

    4. Jeg prøvde å skrive inn rabattkoden igår flere ganger. Desverre funket den ikke og jeg gikk ut ifra at den hadde gått ut. Leser først nå at den ikke skal gå ut før 10 mai? Lurer bare på hva som har skjedd? Litt kjipt å vite at jeg kunne fått 15% på kjøpet, hehe😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg