Følelser for Aleksander på hotellet?

Hey!

De fleste som har sett dagens episode har vel fått med seg at jeg og Aleksander har blitt veldig kosete der inne i det siste. Jeg husker dette plagde meg veldig, fordi jeg var utrolig redd for å få følelser for en gutt der inne. Jeg tenkte bare at om jeg nå får følelser Aleksander og når vi kommer hjem er alt annerledes. Tenk om han var helt annerledes utenfor hotellet? Hva om jeg får følelser og ikke han? Hva skjer om jeg får følelser, så viser det seg at det kun var denne boblen som gjorde det så forsterket? Dette var noen av spørsmålene som svirret i hodet mitt, og jeg var faktisk kjemperedd! 


(Vippe på vei av, haha!)

Jeg merket ganske fort der inne at Aleksander var en gutt jeg kunne falt for på utsiden. Han har jo både utseende og personligheten, og det er faktisk sjeldent nå om dagen. Likevel blir man utrolig usikker der inne, man blir rett og slett redd for å tillatte seg selv å få følelser. Det at vi hadde kameraer rundt oss som fikk med seg alt var veldig spesielt når man merker at man er betatt av noen. 

Jeg var veldig klar på da jeg sjekket inn at jeg ikke skulle bli intressert i en gutt. Jeg håpte jo faktisk på at ingen av guttene der inne skulle være min type. I det jeg så Aleksander tenkte jeg at det fort kunne bli et problem. Men jeg tillatte meg ikke å få følelser der inne, så jeg stengte det veldig ute. Jeg koste med han, men passet veldig godt på at det ikke skulle bli noe mer. Det er ganske trist å være betatt av en gutt, men holde følelser unna. 

Hvem vet hva som skjer videre der inne? Kanskje en av oss får følelser, men ikke den andre? Kanskje vi bestemmer oss for være venner, eller kanskje begge har følelser? Det blir hvertfall spennende fremover på hotellet, og jeg gruer meg faktisk litt. 

 

12 kommentarer
    1. Æææ! Dere er så utrolig søte sammen! ❤️ Jeg skjønner godt hva du snakker om. Veldig bra innlegg! Men ååå, synes dere er utrolig fine sammen og ville vært en fin match om begge fikk følelser for hverandre 😍 Lykke til videre, heier på dere begge!! 💕

    2. Jeg håper begge for følelser og at dere blir et par å både gifter dere å får barn på utsiden❤️❤️❤️

    3. Be Aleksander ta deg med på fløien i dette nydelige bergensværet! Du kom virkelig på rett tid, bergen er desidert Norges fineste by når solen skinner😍

    4. Du er jo ingenting forskjellig fra Martine J, hun sa jo at hun hadde følelser for Aleks når hun sjekket ut, så begynner med en gang dere å “lage telt”. Du oppfører jo deg som dere har noe veldig spesielt sammen når du egentlig bare tok over noen andres plass.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg