Jeg trodde det bare skulle regne

Heei!

Jeg var helt sikker på at det kun skulle regne i Bergen, spesielt da jeg kom i og med at det er veldig typisk. Men her er det så fint vær og det er faktisk ganske varmt også. Jeg er så glad for at jeg slipper å pakke meg inn i masse varme klær, og heller bare ta på meg en lett jakke. Endelig er sommeren her snart, og jeg merker at humøret blir mye mye bedre! Og herregud, Bergen er så fint når det er sol. Jeg har tydeligvis kommet på rett tidspunkt!

Nå skal vi se ferdig dagens episode av Paradise, og senere vet jeg ikke hva planen er.

Det kommer forresten et innlegg i kveld der jeg forteller dere om dagens episode. Dere som har sett episoden allerede skjønner nok hva jeg vil fortelle om, hehe!

7 kommentarer
    1. Hva liker dere minst med hverandre?
      Har dere møtt foreldrene til hverandre?
      Aleksander, hva er dine beste mageøvelser for å få trent mage?
      Har dere tips til hvordan man kan bli motivert til å trene?
      Aleksander, tenker du mye på hva du spiser, og hva pleier du å spise etter du har trent?
      Går dere på treningssenter?
      Har dere god selvtillit? Tips til å få bedre selvtillit?
      Hvilken linje gikk dere på på vgs?
      Martine, favoritt concealer til å dempe rødheter og skjule kviser?
      Hva er det skumleste som har hendt dere?
      Tips til bra filmer og serier?
      Tips til hvordan man kan bli kjent med nye mennesker?
      Favoritt rumpeøvelser?
      Hvor ofte trener du Aleksander?
      Syntes du det var vondt å ta sillikon, og hvorfor ønsket du å ha større pupper?
      Hva har dere lyst å utdanne dere som/jobbe som, i fremtiden?
      Hva er dere mest fornøyde med på dere selv?
      Bra apper å redigere bilder på?
      Sangtips?
      Tips til morsomme ting å finne på med venner?
      Har dere planer om å reise rundt i verden, isåfall hvor?

    2. Favoritt youtuber?
      Favorittblogger?
      Hva tenker dere om definisjonen ‘sommerkroppen’?
      Flaueste dere har opplevd?
      Verste dere har opplevd?
      Hvilke sporter gikk dere på når dere var yngre?
      Hvis du skulle sagt noe til den yngre deg, hva ville du sagt?
      Hva har dere erfart gjennom livet?
      Hvilken shampoo og balsam bruker du martine?
      Hva tror dere skjer etter døden?
      Er dere religiøse?
      Hva tror dere er meningen med livet, og tenker dere ofte over slike ting?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg