Videoblogg- Jeg har aldri

Heei!

Her om dagen spilte Isabelle og jeg inn enda en video til dere. Vi åpnet snapchatene våre og ba dere komme med forslag til “Jeg har aldri”. Det var så og si bare spørsmål om sex, så vi var litt usikre på om vi skulle publisere den. Men det er jo dette dere lurer på, så alt for dere! Husk å trykk på tannhjulet og sett på 720p for best kvalitet. 

Det kommer til å komme masse videoer fremover, siden det ser ut som dere liker det! Husk å abonnere på kanalen vår om dere vil se videoene litt før de blir publisert på bloggen. 

11 kommentarer
    1. Lurte på om du hadde et tips til hvordan man kan unngå at sminken/concealeren samler seg under øynene i “sånne rynker”? Heter vel under eye crease på engelsk. Har ikke rynker der naturlig altså

    2. ”jeg har aldri prøvd rusmidler” – “nei” – “ja, jeg har prøvd, men alkohol er myee bedre”
      Dere vet vell at alkohol er et rusmiddel?

    3. det gjør vondt for meg å høre deg si at du aldri har prøvd et rusmiddel samt du sier du er ofte ute på byen. alkohol er et av de største, værste og dødligste rusmiddelene.

    4. Hun tok utifra andre type rusmidler, sterkere typer. Klart at alkohol er et rusmiddel men går ann å se på det annerledes. Er ikke noe fasit svar.

    5. Alkohol, røyk og snus er rusmidler det også så dere har prøvd de vanligste.
      Karsk= heimbrent og kaffe ekte trønderstil

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg