Ukens spørsmål 5

Heey!

Da var det endelig tid for ukens spørsmål igjen. Husk at om dere har noen spørsmål er det bare å spørre, så svarer jeg på de hver fredag.

Bor du og Aleksander sammen? Vi bor ikke sammen, men når han er i Oslo sover han hos meg.

Får dere gå ut av hotellet? Nei, vi må alltid være på hotellet. De eneste gangene vi fikk gå ut av hotellet er når vi skulle på utflukt eller om man måtte til en lege.

Er du og Aleksander sammen enda? Nei, vi er ikke sammen. Vi forteller litt om hva som er greia mellom oss i DETTE VGTV intervjuet som vi gjorde for et par dager siden. 

Er det noe du angrer på som du gjorde på Paradise Hotel? Nei, jeg angrer faktisk ikke på noen ting! Selvfølgelig var det ikke kult å se seg selv ha sex på tv, men jeg angrer absolutt ikke på det.

Hvorfor sover ikke Aleksander i sengen din når han er hos deg? Det jeg skrev i forrige ukens spørsmål var ironi, haha! Vi sover så klart i samme seng, så han slipper å sove på sofaen.

Hvor er bikinien fra? Den er fra pinkyswear. Utrolig morsomt at så og si alle jentene hadde den inne på hotellet, men det er ikke så rart for den er jo superfin!


Hvilken parfyme bruker du? Jeg bruker en fra Paco Rabanne som heter Olympea. Denne har jeg brukt i noen år, og jeg elsker den!

Ser du på Paradise Hotel selvom du vet hva som kommer til å skje? Ja! Jeg vet jo ikke hva de andre planlegger og snakker om, og jeg vet heller ikke hva som blir tatt med i hver episode. Jeg tror det er minst like spennende for meg som det er for alle andre å se på.

Hvor er den hvite kjolen du har på deg når Isabelle sjekket inn fra? Den er fra NAKD. Den er så fin!

Håper dere fikk svar på noe dere lurte på! 

 

33 kommentarer
    1. Takk for svar på bikinien! Glemte seff å spørre hvilken størrelse du har?! Tenkte jeg skulle bestille i kveld :*

    2. Kan du ikke ha en spørsmålsrunde der man kan stille spørsmål? 😁 Lurer blandt annet på om du har bunad og evt hvilken bunad?

    3. Har ikke noen spørsmål men ville bare si at jeg synes det er så kjekt å lese bloggen din, du skriver utrolig bra og føler du er veldig i kontakt med leserne dine med tanke på at du svarer på kommentarer i kommentarfeltet, har ukens spørsmål og lager innlegg om ting leserne dine lurer på. Som regel tar det litt tid før en blogg blir så “seriøs” og godt formulert og strukturert som din, men du har virkelig truffet spikern på hodet med en gang. Liker deg utrolig godt på Paradise Hotel også, du virker som en utrolig søt jente og jeg har virkelig ikke fått noe annet enn positive inntrykk av deg 🙂 Håper du får en fin helg xx

    4. Var du på russebuss?
      Hvordan snitt fikk du?
      Har du jobbet noe sted?
      Tok du silikon etter vgs eller når du fylte 18?
      Hva vil du studere?

    5. Hvilket utested i Oslo er dere mest på? Er dere noen gang på Heidis, eller nox? Er du åpen for å bli kjent med nye mennesker når du er ute å drikker eller er du avvisende? 🙂

    6. hvorfor er ikke du og Aleksander sammen:( dere passer jo så godt!
      Følg meg på Instagram🙈🙏 Niccern

    7. Hvilken vgs gikk du på og hvilken studieretning? 🙂
      Synes du ikke at isabelle kan være sykt bitchy og slu?

    8. Kan du si litt om størrelsene hos Nakd? er de små i størrelsene? og hvordan er kvaliteten 🙂
      liker bloggen din 🙂

    9. Hvor lenge før du dro til Mexico fikk du vite at du skulle være med på ph? Og fikk du vite d samtidlig som de deltagerene som kom inn fra starten?

    10. Hei flotte Martine. Jeg lurer på hva slags concealer, Foundation og highligter du bruker? Synes du er fint sminket selvom alle synes det er for masse så drit i de.

    11. Kan du ver så snill å lage en sminkevideo av de sminkene du la ut i et innlegg? Har ventet lenge på det <3 tusen takk, om du svarer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg