Født i feil land

Heei!

Nå sitter jeg og Therese på en café og drikker kakao. Vi venter på at Amanda skal komme, så i mellomtiden har vi tatt en del bilder. Det er kjempedårlig vær i Oslo i dag, så det å ta bilder var en utfordring. I blant skulle jeg ønske jeg bodde et sted det var sol og fint vær hele tiden. Tenk alle de fine bildene jeg kunne tatt da! Jeg tror jeg er født i feil land, og en eller annen gang i livet skal jeg bo et sted med sol og sommer året rundt. Herregud, jeg gleder meg til sommer nå!

Jeg vet ikke helt hva vi skal finne på nå, men jeg stemmer for en rolig fredag!

12 kommentarer
    1. Syns det er så trist når man klager på dette landet. Syns vi alle bare skal være takknemlig for å leve i verdens tryggeste, beste og lykkeligste land.
      De fleste land har vintre (i form av høy fuktighet/regn/snø), og hvis man gror fast i et land med bare godt vær setter man ikke lenger pris på været!

    2. Det antrekket der hadde vært penere med et par høyheler. Sier seg jo selv at en classy kåpe ikke skal brukes med sporty joggesko 🙂
      Hvor er kåpen fra?

    3. Kjekt om du legger linker eller skriver hvor antrekket ditt er fra 😀 det er alltid gøy på blogger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg