Dette er helt sykt

Heei!

I dag våknet jeg til en melding fra mamma om at jeg var på første plass her på blogg.no. Jeg måtte så klart sjekke selv og jeg fikk helt sjokk!

 

Alle har vel et mål de setter seg, og noe de vil klare i løpet av livet. Det er vel ikke noe hemmelighet at de som blogger vil komme seg opp til første plassen en eller annen gang i livet. Jeg har hvertfall hatt det som et mål, at en dag skal jeg komme meg opp dit. Jeg ble så glad og stolt av meg selv når jeg så at jeg hadde kommet meg helt til toppen i dag. Selvom jeg vet at jeg ikke er der imorgen, er jeg uansett fornøyd med at jeg har klart det.

 

Jeg synes det er morsomt med mål her i livet og det å skulle jobbe mot noe. Den følelsen når man får til noe man har drømt om må nok være verdens beste følelse!

 

Nå skal jeg feire at jeg har klart målet mitt. Jeg ligger nok på toppen kun i dag, så det skal nytes!

Og tusen, tusen takk til alle leserne mine! Dere er fantastiske♡

14 kommentarer
    1. Gratulerer med 1 plass! Det var fortjent og du er flink med bloggen din:-) Men hva med å gi en liten takk til leserne dine?

    2. Du er flink, du skriver veldig bra, har ikke fulgt deg så lenge, men liker det du skriv, stå på 😊👍

    3. Hei Martine! Jeg vil veldig gjerne si at du burde ta screenshot av at du er på topplisten så du har et minne fra det for alltid❤ Håper du og Aleksander vinner Paradise Hotel 2017, og stå på videre!!✌️ (Husk å takke leserne dine i innlegget bedre❤❤)

    4. Synes virkelig du fortjener det, du er en kjempeflink blogger som oppdaterer flere ganger daglig, og ikke minst skriver du utrolig bra! Bloggen din er uten tvil favorittbloggen min xx

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg