Gamle bilder av meg

Heei!

Jeg så gjennom bildene på macen min i sta, og da kom jeg over mange bilder av meg selv for flere år siden. Haha, jeg måtte le av et par av de, men det sykeste er jo at jeg ikke har forandret meg så mye. Jeg synes det er utrolig morsomt å se når andre bloggere legger ut gamle bilder av seg selv, så da tenkte jeg at jeg også kunne poste noen av meg. 

Flere av disse bildene postet jeg ut på min gamle blogg, den bloggen er jeg veldig glad for at er slettet nå. Det var spesielt en ting jeg la merke til, og det var at jeg ikke hadde bryn. Altså, hva skjedde med det? Er uansett morsomt å se på gamle bilder, og det er så gøy at jeg husker når alle ble tatt. Vi jentene pleide ofte å ha photoshooter og vi gjorde så mye merkelig. Jeg har blant annet rundt hundre bilder av meg som poserer i en høy stige som fjortenåring. De bildene skal nok ligge godt plassert i en mappe på macen for alltid. 

11 kommentarer

Siste innlegg