Spoilerfaen

Hei igjen!

Jeg så i kommentarfeltet at mange reagerte på at jeg hadde blogget om at Isabelle sjekker inn i kveld. Jeg vil bare si at før jeg postet innlegget spurte jeg om lov fra en som jobber i TV3, så det er ingen grunn til å klikke. Dere så godt hva overskriften var, og om man ikke vil ha spoil er det bare å ikke trykke seg inn å lese. Dette her er allerede spoilet flere steder, til og med viafree har lagt ut innsjekken til Isabelle. Så slapp helt av folkens, men selvfølgelig kan jeg markere lignene innlegg med spoil i overskriften om dere ønsker det? Beklager så mye til de som ble irriterte, men igjen så dere hva overskriften var. 

♡Martine

27 kommentarer
    1. Så overskriften og det var liksom allerede en spoiler, men samma det. Ikke noe stort. Elsker bloggen din. Fortsett å skriv❤

    2. Ble helt rørt når jeg så Isabell sjekket inn, å på din reaksjon! Jeg fikk tårer i øynene når jeg så det <3

    3. Jeg har ikke sett episoden selv enda, men jeg syntes det var helt greit at du la det ut. Du hadde jo også i tillegg fått lov. Jeg gleder meg fortsatt like mye til å se episoden å se reaksjonene deres! Klarer ikke å vente! Håper du vinner hele ph!<33

    4. Når man går inn på Instagram og “ufrivillig” ser at du har skrevet at bestevenninna di som du har snakket så mye om sjekker inn skjønner man fort hvem det handler om uten å lese hele innlegget….marker gjerne neste gang. TV3 skriver i hvertfall at det er spoil så man selv kan velge om man vil lese om det eller ikke…

    5. Til ukens spørsmål
      Hva har du lyst til å bli når du blir stor? Noen utdanning du kunne tenkt deg?
      Eier du eller leier du? Hvor mye betaler du i mnd for å bo i leiligheten? Ser så fin ut!
      Ha en fin uke 💋💋

    6. Gleder meg til å se episoden for å se hva som skjer, uansett stå på, for har sett det på viafree før du skrev det på bloggen din💕
      Kommer uansett til å lese bloggen din❤️

    7. Syns du kunne vært litt mer ydmyk og ikke funnet på unnskyldinger. Spoileren ligger allerede i overskriften, så det ble helt umulig å unngå denne avsløringen. Dessuten er det ikke noe unnskyldning at det er avslørt andre steder, det er som å si at man skal bli terrorist bare fordi enkelte andre er det.
      Uansett, har ikke lyst til å krangle med deg, Martine. Du er en så søt og snill jente. Du tilgis ganske enkelt ☺️

    8. Neste gang marker det, jeg driter i om du fikk lov jævla irriterende for oss som ikke tenker over at dere kommer til å spoile. Bruk hue, greit du er blond men jesus

    9. Enkelte tar litt av fordi du spoilet , haha..
      Ble selv litt sjokkert og overrasket når jeg så overskriften, var litt vanskelig å unngå det når du la det ut på storyen med overskrifta der det står hvem som kommer inn.. men det har vel ikke så mye å si, gleder meg veldig til å se episoden ikveld! Blir spennende å se når bestevennina di skal være med, så digg å være sammen på Paradise 😀
      Til neste gang kan du vel skrive ‘spoiler’ eller noe i overskriften, så slipper du å få masse dritt slengt i trynet, hehe..
      Digger deg Martine! Du er en av favorittene mine på Pærra 🙂 Virker som du er veldig snill og herlig person! Fortsett å være deg <3

    10. Selv om du fikk lov, at den er ute på viaplay og innsjekkerne er på viafree. Så er det ikke alle som har viaplay og får ikke sett før 22:30, og ser ikke viafree fordi de vil se innsjekken ordentlig i episoden. Du spoilet jo allerede i overskriften, så er ikke rart folk blir irriterte. Blir mer irritert over “unnskyldningene”, enn av selve spoilen egt. Men drt er bare meg.
      🙂 Gøy at venninna de sjekker inn da<3

    11. Jeg synstest det er sykt dårlig gjort av alle som slenger dritt i kommentarfeltene på disse to siste innleggene!
      Folk gjør feil! Men jeg ser heller ikke på dette som en feil! Alle dere som ble sure kommer mest sansynlig til å finne ut av hvem som kommer inn i Ph i løpet av de neste timene. Det er ikke verdens undergang å få vite hvem som kommer inn sånn 4timer før planlagt! Herregud ro dere ned tre hakk!
      Martine hadde lov til å legge det ut og det lå allerede på Viafree og Viaplay! Dere må seriøst tenke over det dere skriver til andre på nettet! For noen av disse kommentarene er direkte frekke!
      Heia Martine, Aleksander og Isabell på Ph!<3 stå på videre

    12. Herregud som enkelte overreagerer.. synes du er fin som støtter bestevenninnen din jeg! Gleder meg til å se episoden, tror dere kommer til å kose dere når dere har noen som er såpass nær dere der inne!

    13. Jeg forstår folk blir irritert. Selv om jeg allerede hadde sett episoden synes jeg det var dumt at du la ut innlegget, med tanke på de uten Viaplay og som vil se innsjekken sammen med resten av episoden. Når det er sagt forstår jeg også din side og at dere begge gledet dere veldig til å kunne komme med denne nyheten! Ble helt ærlig rørt når jeg så innsjekken, og jeg må innrømme at jeg satt med tårer i øynene når jeg så hvor glad dere begge ble! Det er lett å gå på slike blemmer og ikke helt tenke seg om når det er noe man gleder seg så inderlig til! Gleder meg til å se mer av dere på TV-skjermen, dere har et utrolig søtt vennskap!

    14. Til dere som skriver negative kommentarer…hva faen er vitsen? Om dere ikke har noe fint å si så kan dere gi faen! Dere vet fra før at Martine har vært med på PH, så om dere ikke vil ha spoilers, får dere la være å lese bloggen hennes! Martine er en nydelig og snill jente, som ikke vil noen noe vondt! Å det mange skriver kan være veldig sårende, og kan bli oppfattet som nett mobbing av den eller de det går utover! Tenk dere hvordan Martine og Isabelle har hatt det! De kan ikke si noe til noen og må holde alt fra serien hemmelig! Dette er ikke lett for noen av deltakerne, og de vil nok fortelle alle om det de har opplevd og gjort der inne, men det kan de ikke! De må holde tett og ikke røpe noen ting til enhver tid! Så vær så snill og tenk dere om før dere skriver kommentarer vær så snill! Har du ikke noe pent å si, trenger du ikke å si noe i det hele tatt! Og vil du ikke vite om ting som skjer på PH før episoden går på TV, så hold dere unna sosiale medier, for det kan fort være noen som har spoiler noe fra episoden som da har sett den på Viaplay! Jeg så episoden på Viaplay etter jobb i dag, og kan fortelle dere at det skjer mye der som Martine ikke har sagt! Det eneste hun sa var at bestevenninna sjekket inn, og TV3 sa at det var ok for de hadde selv lagt ut innsjekken på Viafree!
      Stå på videre Martine! Jeg heier på deg, Aleksander og Isabelle 🙂

    15. Til ukens spørsmål;
      – Har du følelser for Aleksander?
      – Hva syntes Aleksander om at Isabelle sjekket inn på PH?
      – Kunne du tenkt deg å bo sammen med Aleksander? 💋
      Jeg synes dere passer skikkelig bra sammen, og håper dere blir ett par til slutt💋

    16. Selve overskriften på innlegget var jo en spoiler, så var litt vanskelig å unngå å se spoileren når du la det ut på story og sånt, men men, bare å skrive i overskriften at det er en spoiler neste gang☺

    17. at du iche sgamme dg!! KAPHAEN??? SPÅYLA PARADIZZLE HOTEL AT HU VENINNÅ DI SJEM INN!!! DU E JO PHAEN ICHE GOE DU!! HOLLA OPP!! KUTTA UT!!

    18. For oss som Følger deg på insta og bloggen osv vet jo veldig godt hvem bestevenninna di er. Så veldig dumt å skrive alt i overskriften, jeg skjønte hvem det var med en gang, uten å trykke innpå.
      Altså for meg gjør det ikke så veldig mye, men jeg vet at det ødelegger for veldig mange andre når du skriver sånt før det sendes på TV.. da forsvinner liksom hele den spenningen når man faktisk ser på programmet..
      Så ja gjerne marker i overskriften at det er spoiler. Sånn som viafree gjor, og ikke avslør alt i overskriften!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg