Hente Aleksander

Heei!

Våknet til en gladnyhet i dag! Aleksander kommer en liten tur tilbake til Oslo, derfor er jeg og broren min på vei til Gardermoen nå for å hente han nå. Wii, gleder meg til å se han igjen, selvom det ikke er så alt for lenge siden jeg så han sist.

Trampolineland var forresten utrolig morsomt! Vi hadde det skikkelig gøy og begge ble småbarn igjen. Vi hoppet rundt og prøvde oss på noen triks. Isabelle har jo turnet før, så hun var jo flink. Meg derimot er ikke noe å skryte av. Jeg ble helt imponert over alle de små jentene som tok tjue saltoer etter hverandre og bare spratt rundt. Skjønner ikke hvordan de klarer det, men det var sykt kult å se på! Vi har også vlogget i dag og videoen er under redigering, så jeg tipper den kommer i løpet av noen timer.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg