Fluffy jacket og trampolineland

Inneholder spons

Heei!

Nå har jeg akkurat våknet og formen er på topp! Jeg er utrolig heldig som aldri blir dårlig dagen derpå, og det er jeg sinnsykt glad for. Kvelden i går var utrolig morsom! Vi startet som sagt hos Sofie og Andrea sammen med en gjeng på rundt femten stykker. Leiligheten de har flyttet inn i er utrolig fin, og de har gjort det så koselig der. Etter vi hadde vært der i noen timer dro vi videre til Heidis og vi hadde det så gøy! Jeg har egentlig blitt litt lei av å dra ut, men i går var jeg deg faktisk helt til stengetid. Jeg møtte også mange folk jeg ikke har sett på lenge, så det var veldig hyggelig!

Jakken jeg hadde på meg i går er fra Kouture og buksen jeg har på meg kommer i et innlegg til uken. Første gangen jeg så denne jakken var jeg veldig skeptisk, men nå elsker jeg den! Jeg synes den er så fin når man kun har på svarte klær, og den gjør antrekket litt mer spennende.

Nå skal vi i bursdagen til lillebroren til Isabelle. Jeg gleder meg så mye, for vi skal nemlig på trampolineland. Æh, jeg blir så barnslig når det kommer til sånne ting og jeg elsker det! Jeg gleder meg sykt mye og tror vi kommer til å ha det kjempegøy. Vi har også tenkt til å vlogge, sånn at dere kan bli med oss. Yey, dette blir gøy!

8 kommentarer
    1. Hei❤ Du er utrolig fin! Kan du lage et innlegg om hvilke sminkeprodukter du bruker til vanlig? Og forresten så synes jeg du har så utrolig fin glans i ansiktet! Er det en spesiell highlighter du bruker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg