Soph sendte seg selv hjem fra Paradise Hotel

Hey!

Jeg vet mange lurer på mine tanker rundt det at Soph sendte seg selv hjem fra Paradise, så da tenkte jeg at jeg kunne lage et innlegg om det nå.

Først og fremst synes jeg episoden i går var utrolig trist og jeg fikk vondt av Soph. Jeg synes absolutt ikke det er greit at noen skal føle seg sånn der inne på hotellet. Vi var en kjempefin gjeng der inne og derfor er det kjipt at ting ble sånn.

Jeg synes at Soph spilte litt feil der inne under skamuken, men det var hun og Morten som gjorde det sammen. De bestemte seg for å spille skittent sammen, men så feiget Morten ut. Jeg synes Soph fikk for mye av skylden når det kom til spillet den uken, for dette var noe de to hadde planlagt sammen.

Jeg synes også det er feil at Sofie og Andrea skal få hate, fordi det eneste de gjorde var å gjøre så begge de to skulle få bli på hotellet. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke hang så mye med i spillet, og så lenge jeg og partneren min var trygge var jeg fornøyd. Sofie brydde seg om alle der inne og det synes jeg er utrolig fint å se. Hun gjorde alt for at Andrea skulle få bli, og det skjønner jeg ikke hvorfor noen ser på som feil.

Jeg synes hele episoden i går var trist og jeg fikk veldig vondt av hele situasjonen. Soph stolte på Morten, og det hadde hun all grunn til etter alt han sa til henne. Når hun plutselig får vite at alt hun hadde jobbet for den uken ikke skulle være vits lenger, skjønner jeg at hun følte seg sviktet og at hun ble lei seg. Det må være en forferdelig følelse når den eneste man stoler på der inne plutselig velger en annen, og jeg skjønner at er en grunn til å ville trekke seg. Spesielt når man har spilt det spillet der inne hele uken og fått så og si alle mot seg.

Jeg mener ikke dette slemt mot Morten heller. Morten måtte gjøre det som var best for seg selv, og jeg skjønner at han ikke følte seg trygg med en som hadde fått mange i gruppen i mot seg etter hvordan hun hadde spilt. Samtidig var Morten med på det spillet og da synes jeg han skulle stått litt mer opp for Soph.

♡Martine

22 kommentarer
    1. Må le litt av deg og Aleks inne på hotellet. De andre løper rundt å stresser med spillet og alt. Mens det blir framstilt som om du og Aleks bare sover og ligger i telt! Haha.

    2. Sexy litt av en kommentar hvor lenge har du holdt på den litt nasty og skrive sexy som navn
      Utrolig nydelige dere er 🙂 kjempe fint bilde fra en trist episode 🙁

    3. Sexy litt av en kommentar hvor lenge har du holdt på den litt nasty og skrive sexy som navn
      Utrolig nydelige å søte dere er 🙂 kjempe fint bilde fra en trist episode 🙁

    4. Jeg synes du og Alex er veldig morsomme og interessante å se på. Men hvorfor er dere så lite med i forhold til andre, bryr dere dere ikke eller er d fordi dere ikke trenger d? Siden Jeg ser dere så sjeldent snakke

    5. Kan du snart snakke om at du og Alex har sex hele tia? Du bare skipper de kmt etter hvert innlegg! Fortell om deg og Alex snart. Eller skal dere holde d hemmelig

    6. Fikk du beholde antrekket du fikk udelt da du skulle være jente-Chris eller må det leveres tilbake etter uka?:)

    7. Shit paradise er kleint. Ler, ler og ler.
      Beklagelig å si at deltakerne er folk som ikke fikk nok oppmerksomhet på skolen
      Lykke til 🙂

    8. Sorry klein kommentarer fikk du noe oppmerksomhet på skolen siden du kommer med den kommentaren er det ikke kleint

    9. Utrolig utrolig skuffa over deg martine.. Trodde du var den som var mest voksen der og ikke skulle ha sex. Tok meget feil, du er den eneste som har hatt sex der inne… trodde Ikke at du var den som lå rundt, tok grundig feil altså 🙁

    10. Som om å ha sex med noen man finner attraktive og itillegg liker er det liksom noe skam nå ? Til dere som kommenterer det, enten er dere ennå 12 år og bare ikke skjønner at det er helt normalt eller er dere voksne og ennå ikke skjønner det, ja da er det meir synd på dere =)

    11. Bilde på headeren din får deg til å se ut som om du er 40 år gammel. På bildet i innlegget ser du vanlig ut.

    12. Likte virkelig innlegget ditt Martine! Kjempe fint skrevet!
      Blir kvalm og rett og slett flau over kommentarene over at jeg virkelig begynner å lure på vårt slag av nordmenn. Håper du klarer å se vekk fra de kommentarene.
      Stå på Martine, jeg heier på deg og ønsker deg en fin helg 💕

    13. Fu sier de ikke gjorde noe galt, for andrea og sofie gjorde alt så de skulle være på hotellet. Det er jo skittent, for HVEM hjalp soph? Ingen av dere. Så dere er ikke en kjemefin gjeng, dere fryste henne ut og hun måtte klare seg selv. Utrolig dårlig gjort at ingen av dere gjorde noe for å hjelpe henne selvom det stod mellom henne og andrea. #teamsoph

    14. hahahaha, hørte dette. 😀 Aleksander og Petter kommer til å vinne paradise hotel men har mest troen på Martine og Aleksander som vinner av paradise hotel. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg