Vi reiser igjen

Hey!

Nå er jeg og Aleksander på flyplassen, og straks går flyet vårt. Vi skal ut å reise igjen og denne gangen er det Aleksander som skal møte opp i en klesbutikk. Jeg skriver mer om hvor vi skal når vi er fremme!

Vi blir der kun til imorgen, så det blir kun en natt. Jeg blir så rastløs av å være i Oslo lenge av gangen, så derfor er det perfekt og bare ta noen sånne turer i blant. Vi skal absolutt ikke langt, men er likevel morsomt å dra til et sted jeg kun har vært en gang før.

Nå går flyet, så vi blogges mer når vi har kommet frem!

7 kommentarer
    1. Hei! Så akkurat at du hadde skrevet på insta at du ikke trener, så da har jeg bare et spørsmål til deg. Hva gjør du for å være så pen og tynn? Ser jo ut som du tar vare på kroppen din, så hva er hemmeligheten

    2. Hei, hvordan er følelsen av og ha så mange som ikke akuratt er fornøyd med det du driver med? Altså helt iorden at det er din egen kropp og blablabla, og fukk others lizzm, husker du var en liten søt jente på videregående og nå har du blitt denne tapern som gjemmer seg bak en maske med full av sminke, helt ærlig fra min side, get your shit straight babe! Fake tits og alt mulig? Hva holder du på med haha, Ikke lenge til leppene er fikset også? Rumpa skal vel bli fake den også en dag, ikke kom her og si ”Ikke bry deg aa, *men serr, umulig og ikke bry seg når man ser noe så dumt,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg