Nye negler og intervju

Hey!

Nå har jeg akkurat våknet etter en fire(!!) timers lang powernap. Jeg hadde planer om å sove i en halvtime fordi jeg var så trøtt, og jeg fikk sjokk nå da jeg sjekket klokken på telefonen min. 

I dag startet det med at jeg dro ned til byen for å sette på nye negler. Jeg satte så klart på hos Daniela på Beauty House i sentrum. Det er der jeg setter på negler fast og jeg blir alltid like fornøyd! Det kommer et innlegg senere med bilder av de nye neglene. 

Etter jeg hadde vært der gikk turen videre til et lite intervju. Jeg skal nemlig intervjues neste uke, og i dag snakket vi litt om hva vi skulle finne på. Jeg tror det blir helt forferdelig for meg og sikkert kjempemorsomt for dere å se på. Jeg kan komme med et lite hint, og det er at jeg skal gjøre noe jeg er VELDIG redd for. 

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Haha, jeg ser supertrøtt ut på disse bildene! Jeg får bare skylde på at jeg akkurat våknet. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å sove så lenge når det absolutt ikke var planlagt. Jeg kommer aldri til å få sove i kveld, så nå er jeg ganske irritert på meg selv. I tillegg har jeg kun spist to knekkebrød i dag, så nå må jeg få i meg litt mat. 

♡Martine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg