Jeg skal ta sprøyte

Hey!

Jeg har ligget i sengen i hele dag og bare hatt en skikkelig rolig morgen. I går dro vi en tur til en venninne som heter Cassie og kjæresten hennes. Vi ble sittende i flere timer å spise mat, se på Paradise og spise masse godteri. Det er en stund siden jeg sist var med Cassie, så det var koselig å se henne igjen. Jeg tror ikke vi var hjemme før nærmere halv to på natten, så jeg følte der ble litt send å oppdatere dere da. 

Nå skal jeg dra å møte Isabelle, for vi skal nemlig ta vaksinen mot livmorshalskreft. Jeg har tidenes sprøyteskrekk, så jeg gruer meg så mye. Jeg hater å ta sprøyter og jeg besvimer nesten hver gang, så jeg lurer på hvordan dette kommer til å gå. Det ender nok med at Isabelle må holde meg i hånden, men så lenge jeg får tatt vaksinen er jeg fonøyd. Jeg synes det er kjempebra at vi får tilbud om å ta den gratis, så jeg håper så mange som mulig benytter seg av det tilbudet!

Vi blogges senere!

♡Martine

 

9 kommentarer
    1. Syns du det er kleint å se epsiodene? Blir selv så grusomt klein bare jeg hører stemmen min på opptak så kan ikke tenke meg en gang hvordan deg hadde vært og sett meg på paradise, haha!

    2. Spørsmål til q&a
      Blir du stoppet ofte på gaten av fans eller folk som vil ta bilde?
      Husker du noen av de du har møtt, eller går alle i glemmeboken? Eksempel?
      Hvordan ble du kjent med Isabelle?
      Hva synes foreldrene dine om at du hadde sex på tv?

    3. Jeg må ærlig si at jeg synes den første sprøyten var ganske vond, men nr. 2 var ikke noe særlig vond. Så det er nok litt variert. Håper det går bra! <3

    4. Ikke ta sprøyten! Det er ikke forsket nok på den enda og de som tar den nå fungerer som en form for “prøvekaniner”. Danmark tilbyr den ikke lenger fordi det ikke var som de trodde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg