Verdens beste burger

Hei!

I dag da vi våknet ble jeg først veldig lei meg for at vi gikk glipp av hotellfrokosten. Jeg elsker hotellfrokost, så det var skikkelig nedtur. Derfor måtte vi finne et sted vi kunne spise og vi er jo ikke kjent her i Haugesund i det hele tatt. Kjedelige som vi er dro vi bare tilbake dit vi spiste i går. Vi bestemte oss for å prøve ut burger der, og herregud den var god! Jeg tror jeg aldri har spist en så god burger før. Jeg er faktisk glad vi gikk glipp av hotellfrokosten for den burgeren der. Stedet vi spiste på heter Sebastian’s og ligger nede ved havnen. Jeg anbefaler folk å ta turen innom der om man er i Haugesund, og om jeg noen gang skal tilbake hit er det første stedet jeg skal innom. 

Haugesund er forresten så mye finere når det er fint vær. Det var kjempe koselig å gå langs vannet nå da det var sol. 

Nå skal vi straks inn på flyet, så vi blogges senere! 

♡Martine

15 kommentarer
    1. Lucky burger skulle sakt bon abetit men den ligger nede i din varme å deilige mage
      Utrolige fine bilder digger bloggen din kjemp fin er den 🙂

    2. Hvordan er du og Aleks ikke sammen? Noe sier meg at dere skjuler det og sier at dere ikke er sammen. Dere er med hverandre hele tiden? Siden Aleks bor i Bergen så bor han med deg, hvorfor ikke de andre deltagerne? Nå som de andre er tilbake i Oslo hvorfor henger ikke Aleks med de andre da? DERE ER SAMMEN! ellers fuckfriends lol

    3. Hvorfor lyger Alex på snap å sier han aldri har sagt det side 2 skriver angående de hvite greiene gjorde tennerne så gule. For det ss han jo. Alle har jo fått det me seg

    4. Hei Martine!
      Hvis du noen gang havner i Sandnes så anbefaler jeg deg å prøve Hekkan Burger!
      De burgerne de har der er helt fantastiske. Går nærmest ikke an å beskrive den deilige smaken. 🙂

    5. Hvis dere skal tilbake til Haugesund burde dere gå innom Naturbakst bakeri
      og konditori 😊 Kjempe gode nybakte horn, brød og kaker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg