Russefest og Underground

Hey!

Kvelden i går var morsom, men også utrolig slitsom. Vi startet kvelden med å vorse med mange andre, før vi tok turen til et russearrangement som var på hotellet vårt. Jeg har noen kompiser som skulle spille der, så derfor fikk vi bli med dit. Der var det utrolig morsomt og vi fikk også komme opp på scenen. Haha, det må jo ha sett helt idiotisk ut med meg som kun kan “vindusvisker” dansen min. Aleksander og Kevin tok jo helt av, så jeg koste meg mye med å se på de to. 

Etter vi hadde vært der en liten time dro vi videre til Underground. Det var så sykt mye mennesker der, så det var helt umulig å gå noen steder. Vi ble egentlig bare sittende ved bordet vi fikk, men det var gøy uansett. Det eneste vi gjorde der var egentlig å ta bilder med folk, men det var vi ganske forberedt på at skulle skje i og med at vi var leid inn. Det var uansett hyggelig å møte så mange nye mennesker og vi koste oss!

Nå skal vi straks komme oss til flyplassen, og jeg gleder meg til å komme hjem. Heldigvis tar flyturen veldig kort tid, noe som er deilig i og med at jeg har flyskrekk, haha! 

♡Martine

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg