Turister i Haugesund

Hei!

Nå har vi akkurat kommet inn døren etter å ha vært litt turister her i Haugesund. Vi dro først en tur innom et senter for å kjøpe noen ting vi trengte og etter det gikk vi ned til vannet for å spise. Vi møtte noen kompiser som skal spille på et russearrangement her i kveld og de anbefalte oss et sted vi kunne spise, så derfor dro vi innom der. Vi endte med bestille hver vår barnemeny med nuggets begge to i og med at vi ikke var så sultne. Det virker ikke som det er så alt for mye å finne på her og i tillegg regner det, så det eneste vi gjør er å spise. Ikke at vi klager, for vi er begge glad i mat. 

Ellers var det mange søte og ikke minst hyggelige folk som kom bort til oss i dag. Det var veldig koselig! 

Nå skal vi slappe av litt før vi begynner å fikse oss. Vi skal som sagt på utestedet Underground her i Haugesund i kveld, så vi håper så mange av dere som bor i nærheten tar turen!

♡Martine

19 kommentarer
    1. Nekter å tro at dere ikke er sammen! Dere er jo med hverandre 24/7, sover med hverandre, Aleks har møtt foreldrene dine tusen ganger! Kom igjen a

    2. Veldig nysgjerrig her, men jeg bare lurer på en ting. Du må ikke svare hvis du føler spørsmålet blir for privat. Deler du og Aleksander seng?

    3. Hei kan du please lage sminkevideo?? En contour video du gjør det så pent, så hvordan du hadde gjort nesen på aleks på paradise og vil såååå lære din teknikk! Please lag sminke contour video <3<3

    4. Anonym sånne dom deg er grunnen til at jeg ikke limer Haugesund fir mange snørrunger solnedgang i den byen eller er det bare deg

    5. Anonym er du noe bedre da ja ser jo at det er mange feile ord fra anonym det skulle nok stå anonym sånne dumme snørrunger som deg er grunnen til at jeg ikke liker Haugesund for mange snørrunger den byen eller er det bare deg den kommentaren er jo ikke så lett og lese

    6. du er noe av det peneste jeg har sett!! opplevde deg som en supersøt og snill person i går 🙂 Men alex virket ikke så interessert i å jobbe i går..

    7. Omg du e så vakker😍😍 du er forbilde mitt! Jeg vor i Haugesund så kunne ønske jeg fikk sett deg😍 Ikke bry deg om sdygge kommentarer du er helt perfekt akkuratt sån du er❤ Heier på deg i paradise❤ Hilsen en jente på 12😂❤

    8. Omg du e så vakker😍😍 du er forbilde mitt! Jeg bor i Haugesund så kunne ønske jeg fikk sett deg😍 Ikke bry deg om stygge kommentarer du er helt perfekt akkuratt sån du er❤ Heier på deg i paradise❤ Hilsen en jente på 12😂❤

    9. Var dere på underground igår? Så dere ikke i det hele tatt der. Vaktene hadde ikke anelse om dere skulle være der en gang. Ble skuffet over opplegget

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg