Ankommet Norefjell

Hey!

Dagen i dag har blitt brukt i bilen. Jeg håpte det skulle være bra dekning slik at jeg kunne få blogget, men det var det ikke. Vi brukte sykt lang tid opp hit i og med at det var så lang kø, men nå er vi endelig fremme! Det er så fint her og det første vi gjorde da vi kom var å ta på oss badetøy. Det er en stor spaavdeling her, så vi har badet og tatt masse bilder. Nå er guttene og får massasje, mens jeg droppet det for å blogge. 

Kjæresten til mamma har leilighet her og hit skal jeg definitivt tilbake. Vi blir bare til imorgen siden vi reiser til hytta en tur imorgen og Haugesund på fredag. Jeg skulle ønske jeg kunne vært her mye lenger, det er jo så deilig her! 


Nå skal vi spise taco og senere tror jeg vi skal prøve ut utestedet som ligger her. Jeg har ikke så alt for høye forhåpninger til det, men vi får ta en tur.

♡Martine

18 kommentarer
    1. lol er på en hytte som ligger ved hotellet, skal dit i morgen 😂 Jeg ser lzm hotellet fra hytta ❤️

    2. wow, hva sier mora, kjæresten hennes og broren din til denne badedrakten og poseringa? haha det er så usmakelig.

    3. Anonym det er nok heller den kommentaren din som er usmakelig du må være veldig god på og kommentere så usmakelig dårlig det er jo mange som har fiskehjerner

    4. Da jeg var innlagt på Blakstad, sa lege Johnsen at jeg ikke fikk lov til å prompe der. Hold prompen inne, sa han.
      Noe sånt.
      Og jeg spurte kontaktperson Senita fra Fredrikstad om det var noe slags kjeller, jeg kunne prompe i da. For jeg kan ikke leve uten å prompe da.
      Og hu sa det, at lege Johnsen hadde sagt det, at promping ville forverre psykosen min da.
      Hu sa også det, at man ikke kan stole på prompen.
      Og hu sa også det, at det var montert noe slags prompedetektorer, i alle romma da.
      Men hu sa at jeg kunne få ei truse, med bremsespor, å bruke da.
      Og den her bremsesportrusa, gikk jeg med, helt til en russisk lege, sa at jeg kunne få dra hjem til tidlgiere Thon hotell Høvik.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg