Aleksander røk ut av hotellet

Hey!

I går samlet André, den nye deltageren en gjeng på utestedet der han jobber. Han hadde holdt av hele underetasjen og der fikk vi se episoden på storskjermer. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle dra i og med at jeg følte meg ganske dårlig, men jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro. Det var kjempe god stemning og folk koste seg. Det er jo så gøy å se episoden sammen med mange andre! Jeg måtte holde meg unna alkoholen siden jeg går på antibiotika, men det gjorde egentlig ingenting. Det var ganske deilig å dra hjem tidlig og få lagt seg. 


Aleksander røk jo også ut i gårsdagens episode, noe jeg husker alle synes var kjempetrist. Vi var jo ikke forberedt på det i det hele tatt. Vi trodde vi skulle få ha en morsom fest og at en gjest skulle ryke først dagen etter, men neida. Alle hadde jo i tillegg fått i seg litt alkohol, så jeg tror faktisk alle gråt. Det er ikke så rart da, for Aleksander kom godt overens med alle og man merket at han var borte. 

♡Martine

 

6 kommentarer
    1. Vet dette ikke har noe med dette innlegget å gjøre men måtte bare spørre. Hva tenkte du egt etter å ha sett på episoden av paradise da Petter og Alex lekte litt med bilde ditt og Petter holdt på med det på badet? Elsker deg sååå høyt💖 Du er garantert favoritt personen min fra paradise❤️

    2. Det skjønner jeg godt godt å legge seg tidlig . Utrolig nydelig du er godt at dere koste dere tror både Rebecca å Alex sjekker inn igjen

    3. Hei, tenkte det her kanskje er greit å vite; du kan drikke alkohol selv om du går på antibiotika. Det at du liksom ikke kan det stemte på 60-tallet, for da var dosene så små at når du drakk alkohol så skilte du det ut i urinen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg