Jeg har arr etter påskeuken på Paradise Hotel

Woho!

Denne uken er det klart for påskekrim på hotellet, og jeg kan love dere at denne uken blir sykt spennende. Er det en uke jeg faktisk gleder meg skikkelig til å se, så er det denne. Det var så mye som skjedde og vi gikk rundt og var redde hele tiden. Jeg er helt sikker på at denne uken kommer til å være sykt spennende å se på TV. Jeg husker at denne uken følte jeg at jeg hadde null kontroll, og det tror jeg fler av de andre også følte. I tillegg sjekker det inn en ny deltager i dag og det er jo alltid like morsomt! Jeg er helt sikker på at dere kommer til å digge den nye deltageren. Personen som sjekker inn i dag er dødsmorsom og lagde alltid sykt mye liv der inne. Jeg lærte blant annet en haug av dansemoves av denne personen, selvom det garantert ikke så veldig bra ut. Hehe!

Og her kommer en liten funfact! Jeg kommer mest sannsynlig til å ha et arr resten av livet etter påskeuken på Paradise. Jeg skulle nemlig gå forbi noen på festen og den personen klarte å stikke røyken sin rett på rumpa mi. Det ble faktisk hull i skjørtet jeg hadde på, og nå går jeg rundt med et svimerke på rumpa. Kjempefint!

Nå gleder jeg meg veldig mye til episoden vises på TV!

♡Martine

5 kommentarer
    1. Tror ikke du har arr for livet, men det spørs jo hvor lang tid det tok før du merket det! Dere i Paradise underholder meg godt, så påskeuke blir sikkert kjempe gøy 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg