Spennende møte

Heei!

I dag har jeg og Aleksander vært på et veldig spennende møte. Det er så kjipt at man må holde sånt hemmelig, for jeg skulle gjerne fortalt dere alt! Jeg håper hvertfall at vi får til dette, fordi jeg tror flere av dere hadde likt det. 

Etter møtet dro vi ned til Aker brygge for å få i oss litt mat. Det er så koselig å sitte ute nå som det er så fint vær, så vi bestemte oss for å dra på Lektern. Det må nok være en av mine favorittplasser om sommeren her i Oslo. Det er alltid så mye mennesker der og det er utrolig koselig å bare sitte nede ved vannet. Jeg gleder meg til det blir litt varmere ute, slik at vi kan sitte der på kveldene, for det er det alt for kaldt for enda. Selvom det blåste en del i dag koste vi oss uansett masse, og herregud så raske de var med maten der. Maten kom vel etter fem minutter og det er jo helt sykt!


 

Formen min er ikke helt på topp, så nå skal jeg bare slappe av litt. Jeg hater å være dårlig og akkurat nå merker jeg at kroppen min er ganske sliten. 

♡Martine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg