Uken som gikk

Heei!

Da er det tid for en oppsumering av uken som gikk igjen. Denne uken har vært veldig morsom, vi har jo blant annet gjort flere intervjuer!

 

Ukens høydepunkt

Denne uken holdt jo vi fra Paradise Hotel fest på KJ10. Dette var noe vi hadde planlagt litt, men vi var utrolig stresset. Vi var blant annet redde for at folk ikke skulle komme, men det ble faktisk fullt! Vi koste oss masse og det håper jeg alle som kom gjorde også. Det var også utrolig hyggelig å hilse på så mange nye mennesker. Alle var bare snille mot oss og det satt vi alle veldig stor pris på!

Processed with VSCO with s2 preset
 

Ukens nedtur

At jeg i dag fant ut at jeg har streptokokker. Æsj, det er både vondt og irriterende. Alle som har hatt det vet nok hvordan det er, og det er overhodet ikke digg. Håper antibiotikaen funker raskt og at jeg blir fort frisk igjen!

Ukens opptur

Det må nok være at noen av oss deltagerne var så heldige å bli bedt med på intervju med God Kveld Norge og at vi fikk lov til å teste vanntette mobildeksler med TV2 hjelper deg. Det var utrolig morsomt og jeg trives godt foran kamera. Synes det er gøy at vi får være med på sånne ting, det er jo absolutt ikke hverdags for noen av oss. Intervjuet med God Kveld Norge ble forresten sendt i går!

Processed with VSCO with s2 preset
 

Ukens irritasjonsmoment

Jeg tror faktisk ikke jeg har irritert meg over noe denne uken. Må nok kun være at vi lever i en helt syk verden og at jeg ikke klarer å forstå hvordan folk kan gjøre noe så slemt som å ta et liv fra noen. Jeg blir lei meg av å tenke på det og jeg synes det er helt forferdelig at mennesker som kanskje er på vei hjem fra jobb eller skole skal bli tatt fra livet sitt på en så jævlig måte. 

Ukens innkjøp

Denne uken her har jeg ikke brukt en krone på shopping. Jeg har vært kjempe heldig som har fått sponset masse klær da! Det eneste jeg har kjøpt denne uken er masse mat!


 

Akkurat nå

Nå ligger jeg i sengen og har akkurat tatt den første antibiotikapillen. Jeg synes alltid ekstremt synd på meg selv når jeg blir syk, men jeg og Aleksander dro innom bensinstasjonen og kjøpte potetgull og popcorn, så det hjelper hvertfall litt på humøret! Jeg tror vi bare skal slappe av resten av kvelden og dytte i oss det vi kjøpte. I morgen tidlig skal vi på et veldig spennende møte, så vi må være opplagte til det!

Håper alle har hatt en fin uke! Det har hvertfall jeg, og jeg gleder meg til uken som kommer! Da er det mye spennende som skjer, men jeg kommer tilbake til det senere. 

Dere må ha en fin søndag videre!

♡Martine

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg