En tur innom legevakten

Hey!

Nå har vi akkurat kommet hjem fra hytta. Vi tok en liten dagstur dit i og med at den kun ligger 45 minutter unna der jeg bor. Det var utrolig hyggelig og ikke minst deilig å komme seg litt vekk fra Oslo. Det er så mye som skjer for tiden, så det er bare deilig å komme seg litt vekk. Vi ble sittende i noen timer å spise masse godteri og egentlig bare slappe av. Jeg må si det igjen, men jeg elsker når det er så fint vær. Jeg hater vinter og kulde, så jeg blir dødsglad når jeg våkner opp til sol!





 

Da vi skulle hjemover bestemte vi oss for å dra innom legevakten siden Aleksander skulle sjekke noe greier. Jeg har hatt ganske vondt i halsen i det siste, så jeg bestemte meg for å sjekke det samtidig. Legen så bare i halsen min og skjønte med en gang hva det var. Streptokokker.. Ah, det er så typisk! Nå blir det antibiotikakur i ti dager, også tror jeg muligens at jeg må ta det litt med ro fremover. Det er ting som skjer hele tiden, så det er nesten umulig å få slappet av litt. Denne uken er det også mye som skjer, så kvelden i dag skal jeg bare slappe av.

Senere i dag kommer uken som gikk, så jeg må nesten begynne å skrive det nå med en gang!

♡Martine

 

5 kommentarer
    1. Syntes det er skikkelig gøy å lese dine innlegg! Bildene dine er alltid prefection og måten du skriver på er veldig fin. Av og til så føler jeg at jeg kjenner deg selv om jeg ikke gjør det!❤️ Håper dere får en koselig kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg