Vi var redd for at ingen skulle komme på festen

Hei! 

Beklager for sen oppdatering, men jeg har vært veldig opptatt i dag. I går arrangerte som sagt vi fra Paradise fest og det gikk kjempebra! Vi var redde for at ingen skulle komme, men det var en haug av mennesker der. Det var bra stemning og jeg tror alle koste seg, det gjorde hvertfall jeg! Jeg var også ganske stresset over at det skulle bli litt slitsomt å være der, men det var kun koselig og folk er jo så snille. Jeg fikk høre så mye fint i går og det setter jeg veldig stor pris på! Jeg håper alle som var der koste seg masse.

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

♡Martine
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg