Aleksander ville ha meg ut av Paradise Hotel

Hei!

Jeg har fått veldig mange spørsmål det siste døgnet om hva jeg synes om at Aleksander ville ha meg ut fra Paradise Hotel. Nå skal dere få en ordentlig forklaring på dette, for jeg skjønner at mange lurer.

Jeg fikk faktisk sjokk når jeg så episoden. Jeg ante ikke at han heller ville ha Rebecca der istedet for meg som var hans egen partner. Jeg var absolutt ikke klar over dette og jeg synes jo det var kjempetrist da jeg og Aleksander ble splittet fra hverandre. Jeg skjønner selvfølgelig at han ville redde sin egen allianse, men det å ville ha ut sin egen partner er vel ikke så taktisk smart? 

Nå skal det sies at Aleksander ikke hang helt med i spillet, noe som sikkert flere har fått med seg. Han hørte vel egentlig kun på hva Morten sa (hehe, sorry Morten). Det er selvfølgelig ikke morsomt å se at han ville ha meg ut, men samtidig er det et spill og jeg skjønner at han ville redde sin egen allianse. Det var tross alt en allianseuke og da skal man vel støtte alle i sin allianse? Selvom ikke La Familia gjorde det i gårsdagens episode, så ville de nok prøve å redde Rebecca inn hos Kevin og Petter. 

Jeg og Aleksander så episoden sammen og han forklarte meg senere at han ikke ville være den eneste som gikk i mot alliansen sin. Vi hadde også kun vært partnere i to uker, så jeg skjønner at han ikke kriget for at jeg skulle få være på hotellet. I tillegg når Morten satt ved siden av han, skjønner jeg godt at han ikke ville sitte foran han og si at han ville ha ut Rebecca. Processed with VSCO with s2 preset

Jeg er hvertfall absolutt ikke sur på Aleksander, jeg vet at det som skjedde der inne var et spill og man kan ikke ta slike ting personlig. Jeg og Aleksander har god kontakt i dag og er mye sammen. Selvfølgelig er det litt sårende å se sånne ting i og med at vi har så god kontakt i dag, men det hadde vi ikke på det tidspunket. Det som skjedde på hotellet forblir der, uansett hvor kjipt det måtte være å se det på TV. 

Dere må også huske at vi var på Paradise Hotel, selvom jeg og Aleksander hadde god kontakt der inne i starten betyr ikke det at han ikke kunne røre andre jenter. Det er tross alt Paradise Hotel og det at folk kliner med hverandre er vel ikke sjokkerende for noen? Jeg kysset rundt på de andre guttene på festene jeg også, så Aleksander gjorde ikke noe feil der. 

Nå er denne saken oppklart, og nei Jodel. Jeg er ikke knust, haha!

♡Martine
 

18 kommentarer
    1. Jeg tenkte det samme, det var på en måte Morten sin feil. Han så skikkelig lei seg ut på pandoras etter han sa det!! Jeg heier på dere❤❤❤

    2. Du sa jo i et annet innlegg da du og Alexander hadde sex på paradise at det var ikke bare i senga og på kveldstid dere hadde kontakt, men dere hadde god og mye kontakt på dagtid også, bare at vi som ser programmet ikke får se alt… Sååååe

    3. Jeg heier på deg!
      Så du jodelen med bilde av deg der det sto at du var så vakker uten sminke ? 🙂

    4. Det er jo et spill, og man lever i en boble der inne. Og det er mange forhold der inne tidligere som har sagt og gjort mye dumt de har angra på senere når de har fått bedre kontakt! Det er jo showbiss og det skal jo vere spennende for oss å se på. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg