Nytt design

Hey!

Ser dere noe nytt på bloggen eller? Jeg har endelig fått et ordentlig design, og jeg er så fornøyd! Jeg skrev jo for noen dager siden at jeg søkte etter en som var flink med design, og da var det en som het Erlend som kontaktet meg. Jeg fortalte at han egentlig kunne gjøre hva han ville, men jeg ville ha det ganske enkelt og rent. Det han lagde er akkurat hva jeg tenkte meg, bare MYE finere! Jeg har fått bilder under hele prosessen og jeg har bare ventet på å endelig kunne få lagt det ut her på bloggen. Jeg er så fornøyd nå og jeg håper dere liker det! 

Det jeg synes er kulest med hele designet er snapchat og instagram ikonene man kan trykke på. Om dere trykker på snapchatikonet får dere opp bilde av snappen min, slik at dere bare kan scanne koden om dere vil det. 

Det å få seg et ordentlig design var virkelig på tide og jeg er skikkelig glad nå! Er fortsatt noen småendringer som skal gjøres, så det er ikke hundre prosent klart enda. 

Ellers må jeg bare takke Erlend. Tusen, tusen takk! 

♡Martine

 

9 kommentarer
    1. Herregud, digger bloggen din❤ Heier på deg (og Aleks) på PH❤ Jeg lurte egt bare på om du kan skrive ett innlegg om de episodene som er nå, hvor Aleks sier det er greit for han at du drar, men likevel ser det ut sommha begynner å grine når han sier det😅 Og hvordan dere taklet det i etterkant osv, siden mann ser jo på bloggen din at dere er veldig gode venner😊 (Virker hvertfall sånn)

    2. Elsker bloggen din, og du er sykt pen!
      Hvordan kan en sminke seg til større lepper?
      Kanskje du har skrevet det før men trener du? Og kan du kanskje skrive innlegg om trening? Gjerne noen tips til hjemmetrening som faktisk virker?

    3. Awwwww! !!! Du er syyykkktttt pen 😍😍😍
      Kan du følge eller like bildene mine på insta? ?💕💕
      Jeg heter: __saracamilla_ 😘😘
      Hvis du liker bildene mine da da da GRÅTER JEG!!😭😭😭😭😭😭
      ❤MARTINE DU ER BEST!!❤

    4. Kjempe flott design! Kan jeg spørre hva betalte du? Har nettopp startet og blogge selv igjen og denne gangen hadde jeg lyst til å gjøre det litt mer profesjonelt enn sist, jeg blogger mer om meg selv, for jeg er verken flink med interiør eller klær! Så er på leting etter noe inspirasjon, og elsket i grunnen ditt design for det var så enkelt, og for noen øyne du har! vakkert! 🙂

    5. Hei, er du og Aleksander sammen? Dere er kjempe fine og dere er kjempe søte sammen! Håper på et svar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg