Fikk vi kun frokost på Paradise Hotel?

Hey!

Er det et spørsmål jeg får daglig, så er det om vi fikk noe annet enn frokost på paradise. Jeg synes det spørsmålet er ganske morsomt, for så klart fikk vi det. Vi fikk faktisk helt sykt mye mat! Vi fikk frokost som ble filmet, mens lunsjen og middagen var off cam. Altså da ble vi ikke filmet og da var vi med noen deltageransvarlige som passet på slik at vi ikke snakket taktikk eller innhold. 

Vi fikk alltid så sykt mye god mat! Til lunsj og middag fikk vi alt fra burgere, kjøtt, kylling, pizza, pasta, salat og alt mulig annet. Høydepunktet i løpet av dagene der inne var vel å se hva som var til lunsj og middag, hehe! Så vi fikk godt med mat og var aldri sultne. I tillegg til frokost, lunsj og middag var det alltid verdens beste brødskiver, brus, vann og frukt i kjøleskapet. De brødskivene er noe av det jeg savner mest med Mexico, fordi de var helt spesielle. De var med ost, skinke og majones eller noe sånt. De var hvertfall utrolig gode! 

Vi fikk også masse godteri hver gang vi var off cam før sermoniene. Jeg var faktisk ganske redd for at jeg ikke fikk spise godteri under oppholdet mitt der inne, men heldigvis fikk vi nok. Ofte alt for mye! Ikke at jeg klager på det, hehe. 

Håper dere som lurte fikk svar på det dere lurte på! Jeg synes det er veldig merkelig at folk kun tror vi fikk frokost der inne, da hadde vi nok ikke overlevd særlig lenge tror jeg. 

Processed with VSCO with s2 preset

♡Martine

20 kommentarer
    1. Synes det er dårlig at du ikke svarer på komentarer. Hvis du ønsker å bli toppblogger, kan du hvertfall begynne med å svare på kommentarer som går på linker til klær

    2. Sofie: Hei! Buksa er fra Brandy Melville, men den ble kjøpt for noen år siden 🙂 Jeg har ukens spørsmål en gang i uken, så jeg hadde svart på spørsmålet der også 🙂

    3. Du har nok gått for feil farge på din foundation. Den er alt for gul til deg. Vises utrolig godt på skjermen. Ikke stygt ment, kun et velmenende råd. Finn først ut om du er varm, kald eller nøytral hudfarge. Deretter er det enklere å finne rett farge. Prøv fargen på hals, i dagslys ute og husk at den skal smelte med din egen hudfarge. Du er en veldig pen jente. Lykke til! 🙂

    4. Har sett alle sesongene av paradise hotel, og jeg tror det aldri har blitt filmet når det blir spist middag. Lurer på hvorfor. På paradise hotel Danmark blir det ofte filmet når de spiser middag

    5. Hva gjorde dere på hotellet mellom parsermonien på torsdagen og frokosten på mandagen?

    6. OMG du er såååååå pen!!! Elsker deg!!! Liker alle bildene dine på instagram og du er helt rå inne på paradise!!! Masse lykke til, Martine! Heier på deg<3

    7. Hei! Jeg synes det er så trist å se at Aleks faktisk kjempet for at du skulle ryke. Kan du skrive litt om hvordan det føles å se det? Visste du det mens du var inne på hotellet, eller finner du det ut for første gang nå som du ser det selv? Jeg lurer også på om du visste at han holdt på med hun andre Martine i tillegg til deg? Jeg synes han burde vise mer respekt for deg!

    8. må bare si at du er kjempe pen uten sminke! haha ikke at du ikke er pen med sminke også, men du ser så naturlig fin ut uten! : D

    9. Hei! ville bare si at du er utrolig pen, og kjempe flink til å blogge! Keep up the good work 🙂
      Lurte også på hvem som har laget designet ditt?

    10. Jeg vil og ha et innlegg om gårsdagens episode!! Har Aleksander fortalt deg alt dette, eller er det nytt for deg?? Hvordan er det å se sånt på TV? Han jobba jo så for å få deg ut. Ikke greit!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg