Verdens fineste jakker

Spons

Hey!

For rundt en uke siden viste jeg dere den fine pelsjakken jeg fikk fra Kouture i lys grå. Her om dagen fikk jeg en ny melding om at jeg kunne komme innom og få fler. Jeg ble så glad fordi jeg elsker de jakkene og ikke minst butikken. Dere må ta turen innom nå når det nærmer seg sommer, for de har så sykt mye fint! 

Denne gangen fikk jeg tre nye jakker i forskjellige farger og en kjole. Jeg er så fornøyd med alt sammen og jeg vet at jakkene kommer til å bli brukt ekstremt mye fremover!

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Nå har jeg endelig en svart! Jeg har lenge vurdert å kjøpe en, og jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før. Svart passer til alt og denne kommer nok til å bli mest brukt. Jeg elsker svart og bruker så og si bare svarte klær, så denne vet jeg blir brukt masse! Denne finner dere her. 

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset
Denne i mørk blå var jeg veldig usikker på i starten, men så fort jeg tok den på meg var jeg solgt. Altså, den er så fin! Denne jakken har den perfekte blå fargen og kan lage litt liv i klesstilen min i og med at jeg så og si bare bruker svart. Jeg gleder meg allerede til å bruke denne fremover! Denne i blå fant jeg dessverre ikke på nettsiden, men den finnes i butikk. 
Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset
Og til slutt denne i hvit. Den her er så utrolig fin! Jeg kommer nesten til å være redd for å bruke den fordi jeg er redd jeg skal søle på den. Jeg får bare være forsiktig for denne skal brukes mye nå fremover. Denne finner dere her. 

Jeg aner forresten ikke hva den blå flekken som havnet på flere av bildene er. Det var sykt kjipt å ta alle bildene, legge de over på macen og så se at den flekken var på flere av bildene. 

♡Martine

13 kommentarer
    1. Den “blå flekken” er rett og slett sola, siden du har tatt bilde i motlys. Men fine bilder ble det nå uansett!

    2. Pels er harry!! Du burde lese og se hvordan dyr blir behandlet for at du kan bruke en pelsjakke, det er forferdelig! Selv om jakken er av fjær så blir dyr pint for den jakken. Vær så snill å ta et standpunkt!

    3. du som blogger burde ikke reklamer før pels, tenk nu litt på kordan pelsens eier har måttet gjennomgå – lidd og mista livet sitt for de jakken. det e grusomt og det e ikke verdt reklamer for eller bruk nån gang. finnes så mange klær som ikke dyr har måttet lidd før, kjempe fine klær. æ hata kordan ikke mange nok bryr sæ nok om kor pelsklær kommer fra!

    4. Kanskje dere over her burde sette dere litt inn i saken før dere kommenterer frekt? Jakkene er laget av strutseFJÆR, og strutsene mister fjær av seg selv og vokser deretter ut nye. Så ingen dyr har måttet lidd for disse jakkene!

    5. Til deg som sa at strutsene ikke lider, hvor naiv er du? Ta å gjør litt research ang. tema så finner du fort ut hvor jævlig denne industrien er.
      Og til deg Martine, har likt deg så godt inne på hotellet, men nå som jeg gikk inn og så dette er all respekt for deg borte. Finnes ting i verden som er viltigere enn fasade og utseende. Tortur er ikke pent, og det er heller ikke uvitenhet.

    6. Fysj! Tenk deg dyrene som måtte lide for at du skulle kunne kjøpe deg jakkene. Forferdelig at du promoterer det. Mennesker skal ikke bruke pels!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg